کد خبر : 1757064 | 01 خرداد 1400 ساعت 16:31 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

نفت و ناشناخته‌ها مقابل استقلال

سرمربی نفت آبادان در حال تصمیم گیری برای ریسک بزرگی است و باید دید در دیدار برابر استقلال چه تدبیری را دنبال می‌کند.

نفت و ناشناخته‌ها مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه نفت آبادان با دستیابی به موفقیت بزرگ در نیم فصل اول، در ادامه مسیر با مشکلات بزرگی مواجه شدند، اکنون کادرفنی و مدیریتی این تیم در حال بررسی شرایط جالب در ادامه فصل هستند.

 

مشکلات مالی نفت و عدم حضور پررنگ در نقل و انتقالات زمستانی در کنار مصدومیت برخی ستاره‌های تاثیرگذار این تیم باعث شده تا طلایی‌پوشان برای دستیابی به موفقیت بزرگ در دیدارهای اخیر خود با مشکلات بزرگی مواجه شوند.

 

در این راستای پورموسوی در ادامه برنامه ریزی برای شناسایی استعداد را در دستور کار قرار داد و طی این مدت توانسته برخی بازیکنان قابل اعتنا را از لیست امید و جوانان باشگاه را برای همراهی تیم بزرگسالان فرا بخواند. بازیکنان ناشناخته‌ای که امیدوار هستند در ادامه فصل با توجه به اینکه نفت آبادان از گزینه‌های سقوط خارج شده، فرصت حضور در ترکیب و تجربه اندوزی را به دست آورده و در ادامه شانس همراهی آنها را به دست بیاورند.

 

باید دید پورموسوی برای جدال با استقلال نیز به برخی بازیکنان ناشناخته و جوان تیمش فرصت خواهد داد یا شرایط این بازی مانع از این اتفاق خواهد شد. نفت طی بازی‌های اخیر بیشتر فرصت را به بازیکنان جوان خود داده و طی این مدت نفراتی مثل حسین زواری، احمد شریعت زاده، امیرحسین فرهادی، محمدرضا غبیشاوی، رضا امانی، علی خرم آبادی و ... شانس همراهی تیم را به دست آورده‌اند.

دیدگاه‌ها