کد خبر : 1757136 | 01 خرداد 1400 ساعت 22:21 | 18.9K بازدید | 9 دیدگاه

رئال مادرید 2 - 1 ویارئال؛ بازگشتی که بی اثر بود

رئال مادرید علیرغم برتری 1-2 برابر ویارئال به مقام نایب قهرمانی لالیگا رضایت داد.

رئال مادرید 2 - 1 ویارئال؛ بازگشتی که بی اثر بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که چشم انتظار امتیاز از دست دادن اتلتیکومادرید برابر وایادولید بود، مقابل ویارئال 1-2 پیروز شد، اما در نهایت توانست در شب پیروزی حریف مقام دوم این فصل لالیگا را کسب بکند.

 

در دقایق ابتدایی بازی فرصت خوبی برای رئال مادرید از یک موقعیت ایستگاهی ایجاد شد، اما ارسال لوکا مودریچ از مقابل همه گذشت و توپ به بیرون رفت.

 

1604326

 

اما در دقیقه 19 این ویارئال بود که به گل رسید. روی پاس جرارد مورنو، یرمی مینو در مقابل دروازه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق موفق شد دروازه تیبو کورتوا را باز بکند.

 

در دقیقه 24 و روی ارسال لوکا مودریچ بود که رئال مادرید باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر مارکو آسنسیو از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 34 لوکا مودریچ با حرکتی انفرادی در گوشه محوطه فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه تلاش رئال مادرید برای به تساوی کشاندن مسابقه اثربخش نبود و نیمه نخست کم هیجان با برتری 0-1 ویارئال به اتمام رسید.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم رئال مادرید با ارسال الوارو اودریوزولا می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه سر ادر میلیتائو با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 55 و روی ارسال کاسمیرو بود که رئال مادرید توسط بنزما به گل رسید که بعد از بازبینی این گل مردود اعلام شد.

 

1604327

 

در دقیقه 66 و روی حرکت رودریگو بود که رئال تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما بنزما به شکلی عجیب توپ را از دست داد و به تور کنار دروازه کوبید.

 

دقایقی بعد و روی ارسال مارسلو بود که کریم بنزما باز هم فرصت گلزنی شد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 87 و روی پاس عرضی رودریگو، کریم بنزما با یک بغل پای تماشایی موفق به زدن گل تساوی شد.

 

اما در اوقات اضافی و روی ارسال بنزما، این مودریچ بوذ که در محوطه دروازه را با ضربه ای زیبا باز کرد و رئال مادرید 1-2 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها