کد خبر : 1757158 | 01 خرداد 1400 ساعت 23:36 | 52.1K بازدید | 3 دیدگاه

یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد

ممکن است فصل بعد شاهد حضور آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا در ترکیب یوونتوس باشیم.

یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که اگر کریستیانو رونالدو در این تابستان یوونتوس را ترک بکند، این باشگاه جذب آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی از بارسلونا را در دستور کار قرار خواهد داد. نشریه اسپورت امروز این خبر را منتشر کرده و لااستامپا، رسانه نزدیک به باشگاه یوونتوس نیز این شایعات را تایید کرد.

 

1604351

 

قرارداد آنتوان گریزمان با بارسلونا در سال 2024 به اتمام می رسد، اما او در این سال ها شرایط دشواری را در استادیوم نوکمپ تجربه کرده و اغلب مورد انتقاد قرار گرفته است. در فصول ابتدایی اخباری در مورد رابطه ضعیف آنتوان گریزمان و لیونل مسی و عدم محبوبیت این ستاره فرانسوی در رختکن بارسلونا منتشر شده بود. البته آنتوان گریزمان در ماه های اخیر بهترین دوران حضور خود در ترکیب بارسلونا را سپری کرده و به بازیکن موثری در رختکن بلوگرانا تبدیل شده است.

 

ممکن است یوونتوس در هفته پایان این فصل قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نباشد و در صورت رخ دادن این اتفاق، بعید است کریستیانو رونالدو تمایلی به ماندن در تورین در فصل آخر قرارداد خود داشته باشد. بارسلونا از همین حالا برای خرید سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای برای فصل بعدی به توافق رسیده و احتمالا مشکلی با فروش آنتوان گریزمان نخواهد داشت. با توجه به مشکلات عدیده مالی باشگاه بارسلونا، آنها نیاز به فروش بازیکن دارند و احتمال رقم خوردن انتقالی 60 میلیون یورویی آنتوان گریزمان به یوونتوس وجود دارد.

دیدگاه‌ها