کد خبر : 1757203 | 02 خرداد 1400 ساعت 11:13 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید محمودزاده؛ اول پایان فصل – بعد نقل و انتقالات

زمان نقل و انتقالات در لیگ برتر به گونه ای تنظیم می شود که تیم های ایرانی حاضر در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان جدید بهره ببرند.

تاکید محمودزاده؛ اول پایان فصل – بعد نقل و انتقالات 

به گزارش "ورزش سه"، زمان نقل و انتقالات در همه ی کشورها باید 12 هفته یا به عبارت ساده تر 74 روز باشد که بعد از شیوع ویروس کرونا و برهم ریختگی نظم مسابقات این زمان دستخوش تغییر شده است. فریبرز محمود زاده – رییس کمیته ی نقل و انتقالات همان طور که دیروز با خبرنگار ما صحبت کرده بود بار دیگر تاکید کرد نقل و انتقالات جدید پیش از پایان فصل جاری آغاز نخواهد شد چرا که این موضوع می تواند حواشی زیادی را به دنبال داشته باشد. نکته ی مهم دیگر اینکه زمان نقل و انتقالات در فصل جدید به گونه ای طراحی خواهد شد که تیم های ایرانی در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بتوانند در ترکیب از بازیکنان جدید بهره ببرند. 

 

فریبرز محمود زاده در این باره می گوید: اصلاً چنین چیزی امکان ندارد. اینکه نقل‌و‌انتقالات پیش از پایان فصل آغاز شود، حرفه‌ای نیست و قطعاً نقل‌و‌انتقالات پس از پایان فصل جاری آغاز خواهد شد.زمان قطعی نقل‌وانتقالات را تا 10 روز دیگر اعلام خواهیم کرد. نمایندگان کشورمان هم نگران این موضوع نباشند. تاریخ نقل‌و‌انتقالات را طوری اعلام می‌کنیم که نمایندگان کشورمان بتوانند برای مرحله بعد لیگ قهرمانان در نقل‌و‌انتقالات فعالیت کنند. زمان حدودی آن را مشخص کردیم، ولی فعلاً در حال برنامه‌ریزی‌های نهایی هستیم تا بعد از آن اعلام کنیم.

 

گفتنی است در فصل جدید تیم ها می توانند مربی و بازیکن جدید خارجی به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها