کد خبر : 1757223 | 02 خرداد 1400 ساعت 12:15 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهاب در رویای اولین کلین‌شیت؛

کهنه‌کاری که می‌خواهد جلوی پرسپولیس ستاره باشد

سنگربان باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفده تجربه بازی مقابل پرسپولیس نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

کهنه‌کاری که می‌خواهد جلوی پرسپولیس  ستاره باشد

به گزارش "ورزش سه" شاید به خوبی اولین بازی شهاب گردان در لیگ برتر در اذهان هوادار فوتبال باقی مانده باشد، جایی که او در 22 سالگی اولین تجربه حضورش در سطح اول فوتبال ایران را با پیراهن ابومسلم مقابل پرسپولیس به دست آورد و یک روز رویایی را در ورزشگاه آزادی گذراند؛ روزی که هر چند گردان موفق به کلین‌شیت نشد اما یک پیروزی فراموش‌نشدنی برای مشهدی‌ها با درخشش گردان و سیوهای نجات‌بخش او در تهران به دست آمد.

 

حالا از آن روز قریب به دو دهه می‌گذرد و گردان در 36 سالگی همچنان در سطح اول فوتبال ایران مشغول به کار است؛ او این روزها در تیم ذوب‌آهن بازی می‌کند و همین دو هفته قبل بود که در ورزشگاه آزادی یکی از بهترین نمایش‌های خود را به اجرا گذاشت و مقابل استقلال توانست با سیوهای تماشایی دروازه خود را بسته نگه دارد و ذوب‌آهن را به سه امتیاز مهم خارج از خانه در مسیر فرار از منطقه خطر برساند.

 

اما فردا نوبت دومین ماموریت نجات گردان است؛ جایی که او برای هجدهمین‌بار تجربه بازی مقابل پرسپولیس را به دست خواهد آورد و باید مقابل سرخ‌پوشان پایتخت به میدان برود. جالب آن‌که در هفده تجربه قبلی هیچگاه گردان نتوانسته دروازه خود را مقابل این تیم بسته نگه دارد و حالا فردا این فرصت برای او مجددا پیش آمده تا بتواند در مقابل مدعی قهرمانی لیگ بیستم دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

البته که گردان مقابل خط آتش آماده این روزهای پرسپولیس و مهاجمانی چون عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو کار بسیار دشواری دارد اما امیدوار است به مانند جدال استقلال و ذوب‌آهن در لیگ برتر، در مصاف فردا هم بتواند بدرخشد و هم زمینه‌ساز امتیازگیری ذوبی‌ها شود و هم به طلسم 14 ساله خود مقابل پرسپولیس پایان دهد.

دیدگاه‌ها