کد خبر : 1757246 | 02 خرداد 1400 ساعت 13:26 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

توپ پر اکبرپور برای دربی تبریز (عکس)

شاگردان علیرضا اکبرپور تمرینات خود را برای بازی با تراکتور آغاز کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی با هدایت علیرضا اکبرپور در دو دیدار مقابل آلومینیوم و سایپا به نتیجه تساوی دست یافت و در گام سوم با گل دقایق واپسین فردین رابط مغلوب نفت مسجد سلیمان شد. این تیم پیش از تعطیلات لیگ، یک بازی معوقه با تراکتور برگزار خواهد کرد.

 

شاگردان علیرضا اکبرپور بعد از 4 روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی حساس مقابل تراکتور آغاز کرده اند. دربی تبریز از اهمیت بسیار بالایی برای هر دو تیم برخوردار است. تراکتور برای کسب سهمیه تلاش می کند و ماشین سازی به دنبال زنده نگه داشتن اندک شانس بقای خود در لیگ برتر است.

علیرضا اکبرپور که به خوبی به شرایط فعلی تیمش واقف است در تمرینات تیمش جو متفاوتی را به وجود آورده تا شاگردانش از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار گرفته و بدون توجه به جدول مسابقات برای پایان دادن به روزهای بد خود تلاش کنند.

 

1604527

 

1604528

 

یکی از شیوه های جالب سرمربی ماشین سازی، پا به توپ شدن او در جریان تمرینات تیمش است. اکبرپور که در دوران بازی اش، بازیکنی ریز نقش و تکنیکی بود در برنامه های تاکتیکی و بازی های درون تیمی ماشین حضوری فعال داشته و در کنار شاگردانش به کار با توپ می پردازد.

 

گفتنی است که دیدار معوقه تیم های ماشین سازی و تراکتور از هفته بیست و یکم لیگ برتر روز شنبه هشتم خرداد ماه ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها