کد خبر : 1757248 | 02 خرداد 1400 ساعت 13:22 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

یاد میناوند و انصاریان و یاوری در کنگره فیفا

در مراسم کنگره فیفا که با حضور 208 کشور به صورت آنلاین برگزار شد به ایرانی ها ادای احترام شد.

یاد میناوند و انصاریان و یاوری در کنگره فیفا

به گزارش "ورزش سه"، ایرانی هایی که به بهانه کرونا در میان ما نیستند و وداع آنها با دنیای فانی خیلی از خاطره ها را مکدر کرد. مهرداد میناوند و علی انصاریان فقید که کسی مهاجرت آنها را هنوز هم باور ندارد و هر کسی که خبر ابتلای آنها را به کرونا را شنید می گفت کرونا را شکست خواهند داد چون ورزشکار هستند و بدن قوی دارند. اما تقدیر بر آن بود از میان ما رخت ببندند و زین پس تنها با خاطرات آنها زندگی کنیم.

 

محمود یاوری و حمید جاسمیان فقید هم از میان ما رفتند. دو چهره ارزشمند و قدیمی فوتبال کشور که بخشی از هویت و تاریخ فوتبال ایران هستند. در کنگره فیفا کلیپ جالبی از این چهار ایرانی پخش شد و نمایندگان کشورها به آنها ادای احترام کردند.

 

رییس فیفا هم در مراسم آغازین این کنگره از کادر درمان تشکر کرد و گفت: در ابتدا باید از کادر درمان و پزشکی تشکر ویژه ای داشته باشیم که در این سال لحظاتی بسیار سخت داشتند و آرزو داریم که شرایط جهان بهتر شود. ما در جهت همکاری و همراهی جامعه جهانی یک و نیم میلیارد دلار برای مقابله با کرونا اختصاص دادیم و نیازی به منابعی غیر از فوتبال نداریم. چون منابع مالی فیفا کفایت می‌کند. البته این پول برای فیفا نیست و متعلق به تمام اعضا دارد و هنگام نیاز پرداخت می‌‍‌شود. بازگشت به فوتبال شعار اصلی فیفا است و اهمیت بازگشت امنیت و سلامت به بازیکنان باعث شد تا فوتبال در جهان ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها