کد خبر : 1757268 | 02 خرداد 1400 ساعت 15:37 | 22.2K بازدید | 3 دیدگاه

دفاع ستاره ولزی از هم تیمی سابق

بیل: هازارد خندید که خندید؛ مگر کسی را کشته بود؟

گرت بیل معتقد است انتقادات از ادن هازارد پس از پایان بازی رئال و چلسی منصفانه نبوده است.

بیل: هازارد خندید که خندید؛ مگر کسی را کشته بود؟

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل تابستان گذشته بود که به صورت قرضی از رئال راهی تاتنهام شد. او زیر نظر ژوزه مورینیو هرگز به بازیکن ثابت تیم تبدیل نشد و در چند مقطع با مربی پرتغالی مشکلاتی هم پیدا کرد. با برکناری مورینیو فضا برای بیل بازتر شد تا جایی که در دو بازی لیگ برتر برابر ساوتهمپتون و شفیلد یونایتد توانست 4 گل به ثمر برساند و مجموع گل هایش برای تاتنهام را به عدد 14 برساند.

 

 

1597880

 

 

اوج گیری گرت بیل باعث شده تا همه معادلات در مورد او به هم بخورد. ابتدا تاتنهام هیچ تمایلی برای جذب قطعی بیل نداشت و قرار بود او به رئال برگردد ولی طبق ادعای دیلی میل، دنیل لِوی مالک تاتنهام اکنون متقاعد شده است تا برای خرید قطعی گرت بیل از رئال اقدام کند.

از قرارداد ستاره ولزی با رئال تنها یک سال دیگر باقیمانده و انتقال دوباره قرضی او غیرممکن است.

در هر صورت بیل تابستان باید به رئال برگردد ولی اگر زیدان ماندنی باشد، جایی برای او نخواهد بود و مشخص هم نیست که تاتنهام توقعات مالی رئال را برآورده خواهد کرد یا خیر.

 

 

1604066

 

 

بیل در مصاحبه با تایمز و در مورد مشکلاتش در رئال گفت:« در رئال توقع دارند شما مثل یک بازیکن کهکشانی باشید. مثل دیگر فوق ستاره هایی که قبلا برای تیم بازی کرده اند ولی من سبک مشخصی از زندگی دارم. به تمرین می روم و سپس راهی خانه می شوم. اوقاتم را بیشتر با خانواده سپری می کنم و از دسته بازیکنانی نیستم که خیلی اهل بیرون رفتن و شرکت در مراسم های بزرگ و حضور روی فرش قرمز باشم. این مورد علاقه رسانه های اسپانیایی نیست و همه چیز را با بزرگنمایی تبدیل به یک درام می کنند ولی من هرگز اجازه نداده ام زندگی ام تحت تاثیر رسانه ها تغییر کند.»

 

 

1604562

 

 

بیل در واکنش به سوالی در مورد انتقادات شدید از ادن هازارد به دلیل خندیدن و خوش و بش با هم تیمی های سابقش در چلسی دقایقی پس از حذف رئال از لیگ قهرمانان گفت:« بله؛ ویدیوها را دیدم و مطالب انتقادی در موردش را نیز خواندم. مگر هازارد کسی را کشته بود؟ در نهایت این تنها یک ورزش است و معتقدم انتقادات از هازارد کاملا غیرمنصفانه بود.»

دیدگاه‌ها