کد خبر : 1757269 | 02 خرداد 1400 ساعت 15:30 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

مذاکره‌ای با علی کریمی نکردیم؛

واکنش مالک بادران به شایعات انتخاب سرمربی

مالک باشگاه بادران تهران به شایعات درباره مذاکره با علی کریمی واکنش نشان داد و این مسئله را تکذیب کرد.

واکنش مالک بادران به شایعات انتخاب سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز خبری درباره مذاکره باشگاه بادران با علی کریمی پیشکسوت فوتبال ایران برای پذیرش سمت سرمربیگری و جانشینی محسن عاشوری مطرح شد و در ادامه آمده بود که کریمی پیشنهاد باشگاه بادران را رد کرده است؛ با این‌حال فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران در مصاحبه با خبرنگار ما در واکنش به اخبار منتشر شده مذاکره با علی کریمی را رد کرد و گفت: علی کریمی یکی از چهره‌های برجسته فوتبال ایران است و برای ما مایه افتخار بوده که نام ایشان در کنار نام باشگاه ما قرار گرفته است.

 

وی با تکذیب مذاکره انجام شده با کریمی گفت: با احترامی که برای علی کریمی قائل هستم اما واقعیت هیچ مذاکره و صحبتی با آقای کریمی پس از اعلام استعفای آقای عاشوری نداشتیم و نام ایشان هم جزو گزینه‌های که در ذهن خود داشتیم، نبوده است؛ هر چند که بازهم باید تکرار کنم که مطرح شدن نام علی کریمی به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ما، اتفاق مسرت‌بخشی می‌تواند باشد.

قربانیان درباره سرنوشت کادرفنی بادران هم توضیح داد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تصمیمی درباره کادرفنی گرفته نشده است؛ اما در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر جمع‌بندی‌های لازم را در این‌باره انجام دهیم و انشاالله پیش از تقابل با نود ارومیه تکلیف کادرفنی مشخص شود.

 

گفتنی‌ست تیم فوتبال بادران تهران با کسب 41 امتیاز در جایگاه دوم لیگ یک قرار دارد و جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است؛ آن‌ها چهارشنبه پنج خردادماه باید در خانه از تیم پایین‌جدولی نود ارومیه پذیرایی کنند. پس از شکست تیم بادران در جدال هفته گذشته مقابل شاهین شهرداری بوشهر، محسن عاشوری سرمربی بادرانی‌ها از سمت خود استعفا داده و به همین علت کادر مدیریتی باشگاه در تکاپو برای انتخاب جانشین عاشوری است.

دیدگاه‌ها