کد خبر : 1757297 | 02 خرداد 1400 ساعت 18:11 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت نفس گیر در هشت هفته پایانی ادامه دارد؛ 

نگاه تیم‌های انتهای جدول به نبرد مس و قشقایی

از میان چهار تیمی که هم اکنون در رتبه های انتهایی جدول رده بندی قرار دارند، سه تیم به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

نگاه تیم‌های انتهای جدول به نبرد مس و قشقایی 

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر تیم های گل ریحان البرز، نود ارومیه، قشقایی شیراز و چوکای تالش به ترتیب با کسب 18، 23، 24 و 25 امتیاز رتبه های هجدهم تا پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول را در پایان هفته 25 ام رقابت های لیگ دسته اول در اختیار دارند و در رتبه بعدی آرمان گهر و رایکا با 30 امتیاز قرار دارند.


نکته اما دیدار هفته 25 ام قشقایی برابر مس کرمان است که به دلیل دیدار نماینده شیراز در جام حذفی مقابل فولاد خوزستان روز آینده برگزار می شود و در صورتی که این تیم موفق به کسب پیروزی شوند، با 27 امتیاز جای چوکا را در رتبه پانزدهم خواهد گرفت.


 البته که رقیب این تیم یعنی مس کرمان در این دیدار خانگی به هیچ نتیجه ای جز کسب سه امتیاز برای هموارتر کردن راه بازگشت به لیگ برتر نمی اندیشد؛ این در واقع همان نتیجه ای است که سه رقیب اصلی قشقایی در مسیر فرار از سقوط یعنی گل ریحان، نود ارومیه و چوکای تالش هم آرزوی تحقق آن را دارند.


در هفته ای که گذشت تیم رایکا در خرم آباد مقابل خیبر با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد؛ در کرج اما شاهد نتیجه عجیبی بود و شاگردان محمود شافعی که به تازگی سرمربی گل ریحان شده، تیم ملوان بندرانزلی با شکست 2 بر 1 بدرقه کردند. درنهایت چوکای تالش هم دیدار نزدیکی در آستارا مقابل شهرداری این شهر داشت و  در شرایطی که با یک گل از این حریف پیش بود، با پنالتی ای که نیمه دوم علیه این تیم گرفته شد، به بیشتر از یک امتیاز دست پیدا نکرد تا همچنان شاهد رقابتی نفس گیر در هشت هفته باقی مانده رقابت های لیگ دسته اول برای نیفتادن باشیم؛ جایی که به نظر می رسد از میان تیم هایی که نامشان برده شد، درنهایت یک تیم می تواند مجوز رسیدن به لیگ بعدی را دریافت کند.

دیدگاه‌ها