کد خبر : 1757315 | 02 خرداد 1400 ساعت 19:42 | 45.4K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ایتالیایی در چه صورتی راهی بارسلونا می شود؟

جیجی دوناروما در صورت ناکامی میلان در راهیابی به لیگ قهرمانان از این تیم جدا می شود.

ستاره ایتالیایی در چه صورتی راهی بارسلونا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به دنبال ایجاد تغییرات درون دروازه خود است و گفته می شود قصد دارد جانلوئیجی دوناروما، سنگربان جوان میلان را به خدمت بگیرد. مارک آندره تراشتگن که در پنج فصل گذشته دروازه بان شماره یک باشگاه بارسلونا بوده، در این فصل دچار افت محسوسی شده و بارها گل هایی دور از انتظار دریافت کرده است. همچنین تراشتگن دوباره مصدوم شده و اخباری در مورد احتمالی سه الی چهار ماهه او از میادین به گوش می رسد.

 

1600206

 

قرارداد دوناروما با باشگاه میلان یک سال دیگر به اتمام می رسد و هنوز توافقی مبنی بر تمدید قرارداد بین طرفین انجام نشده است. در صورت عدم موفقیت روسونری در صعود به لیگ قهرمانان اروپا، دوناروما تردیدی مبنی بر جدایی نداشته و ممکن است بارسلونا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب بکند. در واقع نقش نهایی در این انتقال را آینده میلان در لیگ قهرمانان و هفته آخر رقابت های سری آ مشخص می کند.

 

روسونری در صورت کسب پیروزی در آخرین دیدار خود در مقابل آتالانتا تحت هر شرایطی راهی لیگ قهرمانان خواهد شد و دوناروما نیز به مدیران این تیم قول داده در صورت رخ دادن این اتفاق قرارداد خود را تمدید بکند. دوناروما که برای اولین بار در فصل 16-2015 به عنوان یک دروازه بان 16 ساله در ترکیب تیم اصلی حضور یافت، در این سالها بارها تا مرز جدایی از میلان پیش رفته و هر بار نیز در این تیم ماندنی شده و تا امروز 250 بار برای این تیم به میدان رفته است.

دیدگاه‌ها