کد خبر : 1757325 | 02 خرداد 1400 ساعت 20:36 | 69.7K بازدید | 11 دیدگاه

استقلال با 4 غایب در برابر صنعت نفت

استقلال در حالی امشب راهی آبادان می شود که 4 بازیکن خود را در این بازی به همراه نخواهد داشت.

استقلال با 4 غایب در برابر صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه از هفته بیستم، فردا استقلال در استادیوم تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می رود. آبی پوشان امروز آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از عزیمت به آبادان انجام دادند تا برای سفر به این شهر، امشب راهی فرودگاه شوند.


فرهاد مجیدی برای دیدار فردا در برابر صنعت نفت، چهار بازیکن خود را به همراه ندارد. مهدی مهدی پور در تمرین روز گذشته آبی پوشان دچار مصدومیت شد و بازی فردا را از دست داد. گفته می شود که مسعود ریگی نیز دچار مصدومیت شده ولی او تیم را در سفر به آبادان همراهی می کند و اینکه فردا قادر به انجام بازی خواهد بود یا خیر را کادرپزشکی تیم مشخص خواهد کرد.


شیخ دیاباته نیز که پس از شهرآورد تهران در تمرینات تیمش حاضر نشده بود، امروز در آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان حاضر شد ولی همانطور که انتظار می رفت، او تیمش را در بازی فردا همراهی نمی کند.


سیداحمد موسوی دیگر بازیکن آسیب دیده استقلال است که او نیز به شمار غایبین پرتعداد آبی پوشان اضافه شده است. رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان هم نمی تواند در سفر به آبادان استقلال را همراهی کند تا سیدحسین حسینی برای دومین بازی متوالی درون دروازه تیمش قرار بگیرد.


دیدار استقلال و صنعت نفت فردا و از ساعت 21:30 برگزار می شود. هر دو تیم با توجه به وضعیت خود در جدول رده بندی، به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی دارند.

دیدگاه‌ها