کد خبر : 1757326 | 02 خرداد 1400 ساعت 20:37 | 19.7K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم فردا شاهد یک بازی منصفانه باشیم؛

محافظت‌کار: با تلاش و تمرکز می‌توانیم پرسپولیس را ببریم

مربی ذوب آهن امیدوار است بازیکنان این تیم نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشند.

محافظت‌کار: با تلاش و تمرکز می‌توانیم پرسپولیس را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، مجید محافظت کار در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: بازی حساسیت های خاص خود را دارد، ما تیمی هستیم که شرایطمان در جدول مشخص است و پرسپولیس نیز جزو مدعیان به حساب می آید. پرسپولیس به اندازه کافی بزرگ و قابل احترام هست و نیازی به معرفی این تیم نیست.

 

او ادامه داد: پرسپولیس نایب قهرمان آسیاست ولی تیم ما هم بخاطر شرایط جدول و روندی که تیم داشته، به دنبال ارتقای جایگاه جدولی هستیم. بازیکنان تیم هم به این موضوع واقف هستند که می توانند با تلاش و تمرکز با دست پر از زمین خارج شوند.

 

1604633

 

مربی ذوب آهن درباره غایبان تیمش مقابل پرسپولیس گفت: قاسم حدادی فر، کاپیتان با اخلاق تیم را بخاطر جراحی زانو در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان در آمادگی هستند و ان شاالله فردا با تمام توان برای تیم به میدان خواهند رفت.

 

محافظت کار درباره داوری دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: ما در جایگاهی نیستیم که بخواهیم در خصوص داوری اظهار نظر کنیم. باشگاه و تیم ذوب آهن کارشان را به شکل سالم پیش می برند و تنها موضوعی که می توانیم به آن بپردازیم، این است که برای گروه داوری آرزوی موفقیت کنیم و امیدوار هستیم فردا شاهد قضاوت منصفانه باشیم و در نهایت نتیجه خوبی به هواداران ذوب هدیه کنیم.

دیدگاه‌ها