کد خبر : 1757336 | 02 خرداد 1400 ساعت 21:09 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

عبدی: کمیته انضباطی با عدالت رای بدهد

هافبک سایپا معتقد است که تیمش هیچ شباهتی به یک تیم سقوط کننده ندارد.

عبدی: کمیته انضباطی با عدالت رای بدهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا بعد از یک دیدار جنجالی مقابل پیکان، روز هشتم خرداد ماه در دیدار معوقه از هفته بیست و یکم به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. مهرداد عبدی، هافبک تیم سایپا در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد که هیچ شباهتی به یک تیم سقوط کننده ندارد.

 

عبدی در مورد بازی با پیکان گفت: در مورد این دیدار صحبت های زیادی شده و نمی خواهم دیگر به آن بپردازم. فقط امیدوارم که کمیته انضباطی به راحتی از تخلفی که در این دیدار شد نگذرد و با عدالت کامل رای را صادر کند. البته مقابل پیکان اتفاقات دیگری هم رخ داد که به ضرر سایپا بود. اعلام پنالتی برای آنها یکی دیگر از اتفاقاتی بود که به نظرم می شد به گونه ای دیگر رخ دهد. 

 

وی در مورد بازی با فولاد گفت: با انجام بازی مقابل فولاد راهی تعطیلات خواهیم شد و به دنبال این هستیم تا بتوانیم یک نتیجه خوب مقابل این تیم کسب کرده و با روحیه بالا بعد از چند روز استراحت خود را برای بازی های هفته های پایانی آماده کنیم. فولاد تیم بسیار خوبی است و این را در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد. این تیم در کورس سهمیه است و ما هم برای بقا می جنگیم. بدون شک بازی بسیار سخت و سنگینی خواهد بود ولی ما با همه وجود بازی می کنیم و شک نداشته باشید که توانایی کسب امتیاز مقابل فولاد را داریم.

 

هافبک تیم سایپا در مورد حساسیت رقابت در انتهای جدول تاکید کرد: رقابت در منطقه خط به اوج خود رسیده و همه تیم هایی که در این منطقه هستند برای بقا با تمام وجود می جنگند. البته باید به این موضوع هم اشاره کنم که سایپا هیچ شباهتی به تیم های سقوط کننده ندارد. متاسفانه در طول فصل اتفاقات و اشتباهاتی رخ داد که ما را به اینجا رساند. مصمم به جبران نتایج بدمان هستیم و کاملا به بقا در لیگ امیدواریم.

دیدگاه‌ها