کد خبر : 1757361 | 02 خرداد 1400 ساعت 22:40 | 33.3K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: دلم برای واینالدوم تنگ خواهد شد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول وداعی احساسی با جینی واینالدوم، هافبک هلندی تیم خود داشت.

کلوپ: دلم برای واینالدوم تنگ خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در جریان برتری خانگی لیورپول برابر کریستال پالاس، واینالدوم برای آخرین بار لباس مرسی سایدی ها را به تن کرد. لیورپول امروز سهمیه لیگ قهرمانان خود را مسجل ساخت و یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در پایان مسابقه در مورد این دیدار و البته وداع با واینالدوم صحبت کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "داشتن فرصت بازی کردن در مقابل 10 هزار نفر بسیار خوب بود. تجربه شیرینی داشتیم و وقتی هواداران اینجا حضور داشته، از ما حمایت کرده و ما را تقویت می کنند، لیورپول عملکرد بهتری از خود ارائه می دهد. وقتی خارج از رختکن ما باشید نمی توانید بسیاری از موارد را درک بکنید. در سخت ترین لحظات می توانید بیشترین چیزها را یاد بگیرید.

 

1604673

 

ما باید پیشرفت کنیم اما فوتبال مبتنی بر اعتماد به نفس است و ما این فصل چنین شانسی نداشتیم، اما باید مشکلات را مرتفع کنیم. ما باید مبارزه کنیم و این کار را کردیم. این بهترین درسی است که می توانید برای زندگی یاد بگیرید.

 

خداحافظی با جینی واینالدوم؟ یک بازیکن فوق العاده از همان اولین روز ملاقات. او انسانی مهربان و بسیار باهوش بود. این اتفاق برای من احساسی است، زیرا یک دوست را از دست می دهم و دلم برای واینالدوم تنگ خواهد شد، اما این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. مطمئن هستم واینالدوم راهی هر باشگاهی شود، در آنجا نیز شرایط خوبی برای خود مهیا خواهد کرد.

 

واینالدوم در 90٪ از دیدارهای ما بازی می کرد. او شماره 10 بود، در نیوکاسل در پست وینگر بازی می کرد و سپس راهی لیورپول شد میانه میدان را کنترل می کرد. گلزنی های مهم برابر بورو، کاردیف و بارسلونا با عملکردی درخشان. کسی نمی تواند خاطرات ما را از ما بگیرد. اگر خداحافظی دشوار نباشد مشخص است روزهایی که با هم داشتید ارزشمند نبوده است."

دیدگاه‌ها