کد خبر : 1757406 | 03 خرداد 1400 ساعت 10:02 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

سردار آزمون؛ بهترین بازیکن از نگاه بازیکنان

سردار آزمون اگر چه با غیبت در هفته پایانی لیگ برتر روسیه عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه را از دست داد اما از نگاه بازیکنان شاغل در لیگ برتر روسیه به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

سردار آزمون؛ بهترین بازیکن از نگاه بازیکنان 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در فصل جاری لیگ برتر روسیه زننده 19 گل برای تیمش بود. در نظر سنجی صورت گرفته از سوی روزنامه اسپورت اکسپرس بازیکنان حاضر در لیگ برتر روسیه، سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. آرتم همبازی سردار در زنیت که در هفته پایانی لیگ برتر روسیه با به ثمر رساندن 4 گل در دیدار با تامبوف 20 گله شد و عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه را به دست آورد در رده دوم جدول بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه از نگاه بازیکنان قرار گرفت و نیکولا ولاسیچ از زسکا سوم شد. 

 

در هفته پایانی لیگ برتر روسیه سماک سرمربی زنیت علاوه بر سردار آزمون به همه  خارجی های زنیت استراحت داد و در حالی که آرتم پیش از این بازی 16 گل به ثمر رسانده بود با زدن 4 گل در این بازی شمار گل های خود را به عدد 20 رساند و از سردار آزمون در جدول گل زنان لیگ برتر روسیه پیشی گرفت. 

 

سردار آزمون یک فصل دیگر با تیم زنیت قرارداد دارد اما به نظر می رسد در تعطیلات تابستانی راهی یک تیم جدید خواهد شد به این دلیل که تا به امروز خبری از تمدید قرارداد وی با تیم زنیت به میان نیامده است و اگر قرار به ادامه حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در زنیت باشد او فصل آینده بازیکن آزاد اعلام خواهد شد و این از نظر مالی به ضرر زنیت خواهد بود. زنیت برای خرید سردار 12 میلیون یورو به روبین پرداخت کرد و بابت هر قهرمانی در لیگ برتر روسیه به همراه سردار آزمون یک میلیون یورو به حساب این تیم واریز کرده است. جدا از دستمزد سردار آزمون جذب این بازیکن برای زنیت 15 میلیون یورو هزینه به همراه داشته است.

دیدگاه‌ها