کد خبر : 1757453 | 03 خرداد 1400 ساعت 13:01 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

نصرتی: غیبت سیدجلال برای پرسپولیس دردسر است

مدافع اسبق پرسپولیس غیبت سیدجلال حسینی را چالش بزرگی برای این تیم در جدال با ذوب آهن می‌داند.

نصرتی: غیبت سیدجلال برای پرسپولیس دردسر است

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی، مدافع اسبق پرسپولیس و سرمربی کنونی پارس جنوبی جم درباره بازی حساس این تیم برابر ذوب آهن  گفت: پرسپولیس بازی سختی را در پیش دارد. شرایط ذوب‌آهن در جدول خوب نیست و نیاز مبرمی به پیروزی دارد و از طرفی پرسپولیس نیز برای اینکه از کورس قهرمانی با سپاهان عقب نیافتند نیاز دارد در این بازی برنده شود. از جهتی گل محمدی نیز سابقه حضور روی نیمکت این تیم را دارد و همین موضوع حساسیت بازی را بیشتر می‌کند.

 

وی در خصوص مصدومان و محرومان پرسپولیس و تاثیر نبود آنها در این بازی گفت: غیبت چند بازیکن تاثیرگذار خصوصا سید جلال حسینی شاید تاثیر روانی روی تیم بگذارد ولی چیزی که موجب برتری این تیم می‌شود این است که پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیده و نبوده یک بازیکن نمی‌تواند آنچنان روی روند این تیم تاثیرگذار باشد. همانگونه که دیدیم در لیگ قهرمانان ما سعید آقایی را در اختیار نداشتیم اما وحید امیری به خوبی توانست جای او را پر کند.

 

نصرتی در ادامه گفت: با شناختی که از ذوب آهن و مجتبی حسینی دارم قطعا این تیم با ایجاد لایه‌های فشرده دفاعی به دنبال آن است که فضا را از پرسپولیس بگیرد و چشم به ضد حملات و ضربات ایستگاهی دارد. این روندی است که این تیم در برابر استقلال نیز پیش گرفت و در لیگ موفق شد این تیم را شکست دهد. از طرفی فرشاد محمدی مهر نیز نشان داده که به خوبی از ضربات ایستگاهی استفاده خواهد کرد بنابراین پرسپولیس باید باهوش باشد.

 

1557616

 

نصرتی با اشاره به انگیزه رقبا مقابل شاگردان یحیی گفت: همه تیم‌ها با توجه به افتخارات پرسپولیس در سال‌های اخیر انگیزه فراوانی در برابر این تیم دارند و این کار را برای هر تیمی سخت خواهد کرد. اما پرسپولیس همانگونه که گفتم به بلوغ تاکتیکی رسیده است و بازیکنان و کادرفنی درک متقابلی نسبت به هم دارند و یقینا اگر پرسپولیس باهوش عمل کند به طور حتم برنده این بازی خواهد بود.

 

وی در خصوص نبود فرشاد فرجی و سید جلال حسینی بیان کرد: متاسفانه دو مدافع تخصصی پرسپولیس در این بازی حضور ندارند، کنعانی زادگان نیز مصدوم است به نظر من یحیی از کمال کامیابی نیا در پست دفاع وسط استفاده خواهد کرد که قبلا امتحان خود را به پس داده است.

 

نصرتی در پایان گفت: پرسپولیس آنقدر در شرایط حساس و سخت قرار گرفته که استاد شده و به خوبی از بزنگا‌ه‌های حساس عبور کرده است. نمونه بارز آن بازی‌ها انتهای نیم فصل بود در جایی که پرسپولیس بعد از شکست در فینال آسیا شرایط روحی خوبی نداشت و کمتر کسی فکر می‌کرد بتواند در آن مقطع حساس نتیجه بگیرد اما با چند برد متوالی موفق شد قهرمان نیم فصل شود. مسلما پرسپولیس بار دیگر شایستگی‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت و نشان خواهد داد موفقیت‌های متوالی این تیم اتفاقی نبوده است.

دیدگاه‌ها