کد خبر : 1757467 | 03 خرداد 1400 ساعت 13:53 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

قرعه ما دوست داشتنی و جذاب است؛

ابراهیمی: کسی از گل‌گهر انتظار سهمیه ندارد اما ..

مدافع میانی تیم فوتبال گل گهر معتقد است عملکرد داور دیدار برابر پدیده نقش مهمی در نتیجه این مسابقه داشته است.

ابراهیمی: کسی از گل‌گهر انتظار سهمیه ندارد اما ..

علیرضا ابراهیمی مدافع تیم فوتبال گل گهر که تیمش در آخرین دیدار برابر پدیده در مشهد با یک گل شکست خورد، در مورد این بازی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی بسته ای بود. ما این را می دانستیم، چون 90 درصد تیم هایی که مقابل ما بازی می کنند، آرایش دفاعی دارند. آنها دفاعی بازی کردند و روی غفلت گل خوردیم و نتوانستیم بازی را برگردانیم.


ابراهیمی در مورد شرایط داوری این مسابقه بیان کرد: نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم و به من هم ربطی ندارد ولی همین داور بازی با نساجی هم یک پنالتی علیه تیم ما گرفت. دوباره همین داور بازی ما را قضاوت کرد و بعد از اعتراض آقای قلعه نویی لب خط صحنه صد در صد پنالتی را برای ما نمی گیرد و اگر آن پنالتی را می گرفت که همه کارشناسان داوری هم تایید کردند و خیلی هم پنالتی بود، روند بازی تغییر می کرد. حالا امیدوارم اشتباه داوری بوده باشد.


سوال بعدی از مدافع تیم فوتبال گل گهر در مورد شانس تیمش برای کسب سهمیه بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: از روی اول هم هدف ما کسب سهمیه بود و اگر یادتان باشد اوایل فصل هم صدر جدول بودیم و خودمان صدر را از دست دادیم. الان هم خدا را شکر بالای جدول هستیم و به همه هواداران تیم این قول را می دهم که تمام سعی مان را برای کسب سهمیه انجام دهیم.


او سپس در واکنش به این سوال که آیا گل گهر توانایی کنار زدن رقبا را دارد، اضافه کرد: ما کاری به تیم های دیگر نداریم و می خواهیم جایگاه سوم خودمان را حفظ کنیم. با تیم های پشت سرمان هم مستقیم بازی داریم. با الومینیوم در سیرجان بازی داریم و با تراکتور در تبریز بازی داریم. به امید خدا این دو بازی را ببریم، 90 درصد راه را رفته ایم.


ابراهیمی در واکنش به این سوال که دو بازی پشت سر هم در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس دارند، توضیح داد: بازی های بسیار خوبی داریم و دوست داشتنی و جذاب هستند.


مدافع میانی گل گهر در واکنش به این سوال که حضور امیرقلعه نویی انتظارات را از این تیم بالا برده است، عنوان کرد: خب سال گذشته تیم ما در حال افتادن بود و امسال برای سهمیه می جنگد. مسلما کسی توقع آسیا و رتبه های بالا را ندارد ولی این تفکر امیرقلعه نویی است که همه جا جام گرفته و دوست دارد امسال با گل گهر هم سهمیه آسیا بگیرد و برای همین هم خیلی پرتلاش و مصرانه تاکید دارند که جایگاهمان را حفظ کنیم. البته در جام حذفی هم هستیم و آنجا هم با تمام توان بازی خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها