کد خبر : 1757557 | 03 خرداد 1400 ساعت 20:40 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید علاقه ای به جذب گلزن اینتر ندارد

بر خلاف شایعات، رئال مادرید قصد ندارد در بازار تابستانی امسال برای جذب لائوتارو مارتینز از اینتر اقدام بکند.

رئال مادرید علاقه ای به جذب گلزن اینتر ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای اولین بار در 11 سال گذشته فصل را بدون فتح حتی یک جام به پایان برد و حالا هواداران این باشگاه در انتظار انقلاب تابستانی و حضور ستاره های جدید در ترکیب لوس بلانکوس هستند. زین الدین زیدان مشکلات زیادی را در فصل جاری در خط حمله تجربه کرده و به نظر می رسد حداقل یک مهاجم طراز اول برای فصل بعد به ترکیب رئال مادرید اضافه خواهد شد.

 

1598474

 

اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی عصر امروز اعلام کرد بر خلاف اخبار هفته های اخیر، رئال مادرید تمایلی به جذب لائوتارو مارتینز نداشته و برای این امر اقدام نکرده است. قرارداد مهاجم جوان و آرژانتینی هنوز با اینتر تمدید نشده و هنوز هم احتمال جدایی او وجود دارد، اما فلورنتینو پرز قصدی مبنی بر مذاکره با مدیران اینتر برای جذب لائوتارو مارتینز ندارد.

 

هدف اول رئال مادرید برای تقویت خط حمله همچنان کیلیان امباپه خواهد بود و مدیران این باشگاه تا لحظه آخر پنجره تابستانی مذاکرات با مدیران پاری سن ژرمن را ادامه خواهند داد. همچنین عملکرد درخشان کریم بنزما در این فصل باعث ابراز تمایل رئال مادرید به تمدید قرارداد این بازیکن تا سال 2023 شده و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. آنتونیو کونته تاکید کرده برای ماندن در اینتر تمایل به حفظ تمامی ستاره های این تیم دارد و مدیران نراتزوری نیز همچنان به دنبال توافق برای تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز هستند.

دیدگاه‌ها