کد خبر : 1757584 | 03 خرداد 1400 ساعت 22:04 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی: بازگشت هواداران بیش از همه به سود ماست

ادینسون کاوانی، ستاره باتجربه منچستریونایتد مدعی شد قصد دارد الگویی برای دیگر بازیکنان این تیم باشد.

کاوانی: بازگشت هواداران بیش از همه به سود ماست

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان کاوانی در اولین فصل حضور در اولدترافورد، مدیران یونایتد را ترغیب کرد که پیشنهاد یک سال تمدید قرارداد به او بدهند و کاوانی نیز این پیشنهاد را پذیرفت. حالا ادینسون کاوانی در مصاحبه ای اذعان داشت که از نقش خود در ترکیب منچستریونایتد لذت می برد و از بازگشت هواداران نیز خوشحال است.

 

ادینسون کاوانی گفت: "من همیشه گفته ام که کارآموز فوتبال هستم. در تمام طول زندگی حرفه ای ام سعی کردم موارد مثبتی که می تواند من را به یک بازیکن بهتر تبدیل کند را آموخته و سعی کنم تبدیل به هم تیمی بهتری برای دیگر بازیکنان شوم. در حال حاضر من مسن ترین بازیکن در تیم هستم و این انگیزه بزرگی برای من است. این باعث می شود در جلسات تمرینی و هنگام حضور در میدان انگیزه بیشتری برای درخشش داشته و خودم را به سمت جلو سوق بدهم.

 

1599598

 

سعی می کنم از این موضوع لذت برده و بدون اینکه مدام فکر کنم، برای کمک به تیمم سخت تلاش کنم. من فکر می کنم که یک بازیکن با رفتار خود، میل به رقابت، بالاترین میزان تلاش، آمادگی مداوم برای تمرین کردن و تلاش برای بهترین عملکرد در جلسات تمرینی می تواند الگوی خوبی برای دیگران باشد.

 

من فکر می کنم این موضوع که هواداران به تدریج به ورزشگاه ها بازمی گردند بیشتر از همه به تیمی مانند منچستریونایتد کمک زیادی خواهد کرد، زیرا این تیم هوادارانی آتشین و پرشور است. امیدوارم که همه چیز به حالت عادی بازگردد و من فکر می کنم که آنها خوشحال خواهند شد."

دیدگاه‌ها