کد خبر : 1757622 | 04 خرداد 1400 ساعت 00:15 | 119.7K بازدید | 38 دیدگاه

استارت باورنکردنی مجیدی بعد از گل آرمان

فریمهای ویژه : یک نفر فرهاد را بگیرد!

فرهاد مجیدی که از گل دقایق پایانی آرمان رمضانی سر از پا نمی شناخت، شادی هایش توسط کمک مربی خود صالح مصطفوی، متوقف شد.

فریمهای ویژه : یک نفر فرهاد را بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شبی که استحقاق کسب سه امتیاز را از آبادان داشت و حتی تصمیمات اشتباه داوری نیز در به گل نرسیدن این تیم تأثیرگذار بود، در نهایت به لطف گل دقیقه 94 آرمان رمضانی موفق شد قفل دروازه میزبان را باز کرده و سه امتیاز حساس را از آن خود کند.


فرهاد مجیدی که در این بازی حداقل روی 3 صحنه مهم و کلیدی به تصمیمات تیم داوری معترض بود، در نهایت با تعویض طلایی خود موفق شد دست پر از آبادان به تهران برگردد و تیمش نیز با بازگشت به رتبه سوم، اختلافش را با تیم های پایین تر از خودش یعنی گل گهر و آلومینیوم افزایش داد.


در دقیقه 94 و روی یک ضربه ارسالی، محمد طیبی مدافع صنعت نفت قصد داشت با یک ضربه سر فرزین گروسیان را صاحب توپ کند ولی تیزهوشی بالای رمضانی، منجر به این شد تا مهاجم استقلال قبل از گلر آبادانی ها به توپ برسد و با ضربه ای چیپ، توپ را از بالای سر گروسیان عبور داده و به تک گل بازی تبدیل کند.


فرهاد مجیدی که پس از دو شکست مقابل ذوب آهن و پرسپولیس، تقریبا قهرمانی در لیگ برتر را از دست رفته می بیند، در تلاش بود تا با یک پیروزی خارج از خانه روحیه را به تیمش برگرداند که در ثانیه های پایانی موفق به انجام این کار شد.


مجیدی پس از گل رمضانی سر از پا نمی شناخت. سرمربی آبی پوشان با گل دقایق پایانی تیمش دوان دوان به سمت پرچم کرنر می‌دوید و خوشحالی خود را با پریدن نشان داد. در این لحظه صالح مصطفوی کمک مربی مجیدی که او نیز از گل تیمش خوشحال بود، با به آغوش کشیدن سرمربی و البته سرنگون کردن او ،  شادی اش را روی چمن استادیوم تختی آبادان با او تقسیم کرد.


سرمربی آبی پوشان پس از دو باخت در لیگ برتر از جمله دیدار مقابل پرسپولیس، زیر فشار شدیدی قرار داشت که با برتری در دو بازی مقابل ذوب آهن و صنعت نفت، تیمش را مجددا به روند پیروزی برگرداند.


این تصاویری است که امیرحسین خیرخواه از این صحنه ثبت کرده است.تماشا کنید:

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها