کد خبر : 1757722 | 04 خرداد 1400 ساعت 15:13 | 31.6K بازدید | 13 دیدگاه

خشم رئال از انریکه؛ چرا گارسیا را به ناچو ترجیح دادی؟

دعوت نشدن ناچو فرناندز به تیم ملی اسپانیا باعث عصبانیت هواداران رئال مادرید و نیز کارشناسان فوتبال اسپانیا شده است.

خشم رئال از انریکه؛ چرا گارسیا را به ناچو ترجیح دادی؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا اسامی 24 بازیکن را برای حضور در یورو 2020 اعلام کرد. در این فهرست نامی از بازیکنان رئال مادرید دیده نمی شد و این برای اولین بار در تاریخ است که رئال هیچ نماینده ای در تیم ملی ندارد.

عدم حضور سرخیو راموس و دنی کارواخال به دلیل مصدومیت های متوالی، چندان هم غیرمنتظره نبود ولی ناچو فرناندز را بسیاری در فهرست لاروخا می دیدند هرچند در نهایت انریکه مدافعانی دیگر را ترجیح داد.

 

 

1589866

 

 

سرمربی اسپانیا در مورد عدم دعوت از ناچو گفت که او بازیکنی شایسته است و دو سه بازیکن دیگر نیز می توانستند وارد فهرست شوند ولی ترجیح او در این بود که بازیکنانی دیگر را انتخاب کند.

ناچو به خصوص در سال 2021 عضو ثابت خط دفاعی رئال بود و در زمان مصدومیت سرخیو راموس، او بود که به خوبی جای کاپیتان را پر کرد. ناچو در فصلی که گذشت، 33 بازی برای رئال انجام داد(21 بازی فیکس) و در نیم فصل دوم تنها یک بازی را به دلیل محرومیت از دست داد.

 

 

1596918

 

 

این در حالی است که بازیکنانی چون اریک گارسیا، آیمریک لاپورت و دیه گو یورنته مدافعان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا، شرایطی متفاوت با او دارند. یورنته در لیدز تنها 17 بازی انجام داد. اریک گارسیا برای سیتی 12 بار به میدان رفت و لاپورت نیز 27 بار در ترکیب سیتی قرار گرفت.

ناچو در لالیگا 24 بار برای رئال به میدان رفت و حاصل کار 15 برد، دو باخت و 5 تساوی بود. او در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا و تساوی 1-1 در بازی برگشت برابر اتلتیکو برای رئال در میدان حاضر بود.

 

 

1538427

 

 

ناچو در لالیگا 98 بار توپ‌گیری کرد، 31 بار در دوئل ها برنده شد، 14 تکل موفق و کامل داشت و متوسط 40 پاس درست را به ثبت رساند و در واقع از لحاظ آماری، بهترین مدافع فصل رئال بود ولی همه اینها برای دعوت شدن او به تیم ملی کفایت نمی کرد تا موجی از اعتراضات دوست داران رئال و کارشناسان اسپانیایی را باعث شود.

 

 

دیدگاه‌ها