کد خبر : 1757725 | 04 خرداد 1400 ساعت 14:45 | 17.2K بازدید | 3 دیدگاه

آغاز جلسه سرنوشت ساز؛ کومان اخراج می شود؟

هم اکنون در باشگاه بارسلونا جلسه ای برای تعیین سرنوشت رونالد کومان تشکیل شده است.

آغاز جلسه سرنوشت ساز؛ کومان اخراج می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا رئیس بارسلونا همراه با متئو آله مانی و رافا یوسته معاونانش در جلسه ای حضور دارد که ممکن است به ابقا یا برکناری رونالد کومان از سرمربیگری بارسا ختم شود.

کومان ممکن است به زودی تماسی دریافت کند تا همراه وکیلش به باشگاه رفته و به این سه نفر ملحق شود.

 

 

1601342

 

 

سرمربی هلندی تابستان سال گذشته در بدترین زمان ممکن هدایت بارسا را قبول کرد. او از سرمربیگری تیم ملی هلند استعفا کرد تا بارسلونای طوفان زده را در دست بگیرد. بارسا بازیکنانی چون لوئیس سوارز را از دست داد ولی کومان توانست کوپا دل ری را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کند؛هرچند که در لیگ قهرمانان و لالیگا نتایج خوبی کسب نکرد.

به خصوص لغزش عجیب بارسا در هفته های پایانی لالیگا که با دو شکست خانگی برابر گرانادا و سلتا و دو تساوی برابر اتلتیکو و لوانته همراه بود، باعث نارضایتی شدید خوان لاپورتا شده است.

 

 

1601343

 

 

کومان در آخرین نشست خبری فصل گفت که بارسا تیمی در حد نام خودش در اختیار نداشت اما لاپورتا و دیگر مدیران بارسا با او هم عقیده نیستند و معتقدند با همین داشته ها نیز می توانستند فاتح لالیگا شوند. کومان معتقد است یک سال دیگر قرارداد دارد و باید به کارش ادامه دهد هرچند خود او هم نمی داند که در نهایت سرنوشتش چه خواهد شد. مرد هلندی درخواست کرده تا تیم برای فصل بعد به خوبی تقویت شود.

مشکل لاپورتا اما عدم وجود جانشینان مناسب برای کومان است. ژاوی با السد قرارداد امضا کرده است. هانسی فلیک امروز با تیم ملی آلمان قرارداد بست و یورگن کلوپ و میکل آرتتا هم به لیورپول و آرسنال متعهد هستند.

در چنین شرایطی شاید بر خلاف میل لاپورتا،  او حکم به ابقای کومان بدهد. به احتمال زیاد تا پایان امروز وضعیت کومان مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها