کد خبر : 1757729 | 04 خرداد 1400 ساعت 15:45 | 54.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای مارکا

معمار قهرمانی لیل و موناکو در راه رئال مادرید

لوئیس کامپوس مدیر ورزشی باشگاه لیل فرانسه گزینه شماره یک رئال برای این پست محسوب می شود.

معمار قهرمانی لیل و موناکو در راه رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در باشگاه رئال مادرید سال هاست که پست مدیریت ورزشی تعریف نشده و کار جذب و فروش بازیکنان را خوزه آنخل سانچس و یونی کالافات مشترکا برعهده دارند، ولی فلورنتینو پرز رئیس رئال قصد دارد از امسال برای باشگاه یک مدیر ورزشی استخدام کند.

گزینه شماره یک رئال طبق ادعای مارکا لوئیس کامپوس است. هنوز در این مورد تصمیم گیری نهایی اتخاذ نشده ولی معمار قهرمانی لیل در فصل جاری لوشامپیونا و نیز کسی که زمانی در موناکو مدیر ورزشی بود و با حضور ستاره هایی چون کیلیان امباپه توانست یکی از عوامل قهرمانی این تیم در فصل 17-2016 لقب بگیرد، نزدیک تر از همیشه به رئال مادرید است.

 

 

1605271

 

 

او زمان حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید به مدت دو فصل مشاور مرد پرتغالی بود و فصل 13-2012 نیز به کادر فنی اضافه شد و در واقع با فضای باشگاه به خوبی آشناست.

کامپوس را مدیری وفادار، متعهد، سختگیر و بسیار متوقع می دانند. کسی که به کشف استعدادها و خریدهای موثر معروف است. کامپوس می تواند سالی 350هزار کیلومتر را در سراسر دنیا طی کند تا بازیکنان مدنظر خود را پیدا کند. او زمانی باعث انتقال فابینیو به رئال شد هرچند او هرگز نتوانست در این تیم بدرخشد ولی گذشت زمان ثابت کرد که مهره ای بسیار مفید بود که رئال قدرش را ندانست. در واقع با خروج کامپوس از رئال و رفتنش به موناکو، فابینیو هم به این باشگاه فرانسوی ملحق شد. او اکنون برای لیورپول ستاره ای بی جانشین است.

 

 

1605272

 

 

در موناکو ستاره هایی چون برناردو سیلوا، باکایوکو، لمار، مندی، کاریو، گلیک و جمرسون را کشف کرد و در لیل نیز رناتو سانچز، بنجامین آندره، جاناتان بامبا، تیاگو ژالو، ژوزه فونته، ایکونه، سوماره و بوراک ییلماز را به تیم اضافه کرد و با همین ها به سلطه چند ساله پی اس جی در لیگ فرانسه پایان داد.

 

دیدگاه‌ها