کد خبر : 1757761 | 04 خرداد 1400 ساعت 18:59 | 36.2K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش ناکام رئال و بارسلونا برای جذب مربی آلمانی

دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا برای آغاز همکاری با هانسی فلیک با او وارد مذاکره شده بودند.

تلاش ناکام رئال و بارسلونا برای جذب مربی آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، شایعات پررنگ هفته های اخیر امروز بالاخره رنگ حقیقت به خود گرفت و فدراسیون فوتبال آلمان خبر از توافق با هانسی فلیک، سرمربی باتجربه و آلمانی داد. او بعد از فتح انواع و اقسام افتخارات روی نیمکت بایرن مونیخ، بعد از حدود دو سال از این تیم جدا شده و حالا بعد از رقابت های یورو 2020 هدایت تیم ملی آلمان را به جای یوواخیم لوو بر عهده خواهد گرفت.

 

1604312

 

اما نشریه کیکر امروز در گزارشی مدعی شد خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در چند نوبت با هانسی فلیک تماس ویدئویی برقرار کرده و نظر او در مورد احتمال پذیرش هدایت بارسلونا را جویا شده که البته پاسخ این سرمربی آلمانی منفی بوده است. همچنین فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید نیز چند بار با هانسی فلیک تماس گرفته و خواهان حضور او روی نیمکت این باشگاه شده که فلیک به این پیشنهاد نیز علاقه ای نشان نداده است.

 

به نظر می رسد هانسی فلیک بعد از سپری کردن دورانی فوق العاده و درخشان در بایرن مونیخ دیگر علاقه ای به فعالیت در عرصه باشگاهی نداشته و خواهان حضور در تیم ملی آلمان بوده است. پیش از این اخباری در مورد تمایل تیم هایی از لیگ برتر انگلیس و البته یوونتوس نیز به همکاری با هانسی فلیک منتشر شده بود، اما در نهایت پرونده همه این شایعات امروز بسته شده و این سرمربی 56 ساله رسما هدایت تیم ملی آلمان را به عهده گرفت.

دیدگاه‌ها