کد خبر : 1757778 | 04 خرداد 1400 ساعت 20:40 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

قطعی؛ غیبت کاپیتان یونایتد در فینال لیگ اروپا

هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد، تمرین آخر این تیم پیش از دیدار فردا برابر ویارئال در فینال لیگ اروپا را از دست داد.

قطعی؛ غیبت کاپیتان یونایتد در فینال لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آسیب دیدگی کاپیتان منچستریونایتد از ناحیه رباط مچ پا در دیدار برابر استون ویلا، او چهار بازی آخر شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس را از دست داد. با این حال هری مگوایر اخیراً بدون عصا مشاهده شد تا امیدواری هایی در رابطه با احتمال حضور او در فینال لیگ اروپا به وجود بیاید.

 

با این همه اوله گنار سولسشر در روزهای اخیر مصاحبه ای انجام داد و تاکید کرد که به حضور مگوایر در بازی برابر ویارئال خوشبین نیست. او گفت: "  "او در حال راه رفتن است اما از راه رفتن تا دویدن فاصله زیادی وجود دارد بنابراین صادقانه بگویم نه، فکر نمی کنم او را در گدانسک ببینیم. با این حال من می‌خواهم تا سه شنبه شب یعنی آخرین جلسه تمرینی به او فرصت بدهم و ببینم که آیا می‌تواند در آن حاضر باشد یا خیر اما این را هم بگویم که بهبود مصدومیت های رباط به زمان احتیاج دارد."

 

 

1599640

 

 

اما امروز بعد از ظهر تمرین آخر منچستریونایتد پیش از دیدار فرداشب برابر ویارئال در گدانسک برگزار شد و مطابق پیش بینی های قبلی هری مگوایر نتوانست در آن حضور پیدا کند تا غیبت کاپیتان منچستر یونایتد در مسابقه فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال قطعی شود.

 

همچنین بر اساس گزارش ها به نظر می‌رسد که اکسل توانزبه و اریک بایی از بیشترین شانس برای حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد به جای مگوایر برخوردار هستند.

دیدگاه‌ها