کد خبر : 1757782 | 04 خرداد 1400 ساعت 20:59 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما و فراموشی درگیری با مهاجم فرانسوی

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید مدعی شد اختلافات با اولیویه ژیرو را کنار گذاشته و مشکل آنها حل شده است.

بنزما و فراموشی درگیری با مهاجم فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته کریم بنزما بعد شش سال برای اولین بار به تیم ملی فرانسه دعوت شد و دیدیه دشان نام او را در لیست 26 نفره نهایی خود برای رقابت های یورو 2020 قرار دارد. اما در گذشته درگیری لفظی بزرگی بین کریم بنزما و اولیویه ژیرو شکل گرفته بود و برخی در انتظار برخورد این دو بازیکن در اردوی تیم ملی فرانسه در روزهای پیش رو بودند.

 

1605346

 

در آن مقطع کریم بنزما مدعی شد بازیکنی بهتر از اولیویه ژیرو است و البته مهاجم چلسی در پاسخ اذعان داشت شما نمی توانید یک ماشین F1 را با ماشین کارتینگ اشتباه بگیرید. اما حالا کریم بنزما معتقد است آنها پس از رویارویی دوباره با هم در جریان پیروزی چلسی برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، اختلافات را کنار گذاشته و حالا رابطه خوبی با هم دارند.

 

کریم بنزما گفت: "البته که ما اختلافی نداریم. من اولیویه ژیرو را در جریان مسابقه برابر چلسی در لیگ قهرمانان دیدم. ما با یکدیگر صحبت کردیم و همه چیز آرام و دوستانه بود. ژیرو به من بابت گلزنی در آن دیدار تبریک گفت و صحبت ما راحت و خوب بود. من در گذشته در کنار اولیویه ژیرو بازی کرده بودم و حالا نیز در اردوی تیم ملی فرانسه شرایط مانند گذشته خواهد بود."

دیدگاه‌ها