کد خبر : 1757784 | 04 خرداد 1400 ساعت 21:26 | 85.1K بازدید | 10 دیدگاه

پشیمانی ستاره هلندی؛ در انتظار پیشنهاد بارسلونا

ماتیس دی لیخت از رد پیشنهاد بارسلونا پشیمان شده و امیدوار به انتقال به این تیم در فصل تابستان امسال است.

پشیمانی ستاره هلندی؛ در انتظار پیشنهاد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی لیخت، مدافع مرکزی و جوان یکی از مهم ترین بازیکنان پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2019 بود. این مدافع هلندی که در آن زمان برای آژاکس بازی می کرد، مورد توجه تیم های بزرگی در سراسر اروپا قرار داشت، اما در نهایت یوونتوس او را به خدمت گرفت. البته بارسلونا نیز به شدت برای خرید ماتیس دی لیخت تلاش کرد و در ابتدا به نظر می رسید این مدافع جوان راهی نوکمپ می شود، اما او در آخرین لحظه تغییر عقیده داده و لباس یوونتوس را به تن کرد.

 

1599475

 

اما Esport3 مدعی شد ماتیس دی لیخت از این تصمیم و انتقال به تورین راضی نبوده و علاقمند به حضور در بارسلونا برای فصل بعد است. مدیران بارسا نیز تلاش برای جذب این ستاره جوان را رد نمی کنند و در صورت فراهم شدن شرایط، برای جذب دی لیخت در تابستان امسال وارد عمل خواهند شد.

 

به نظر می رسد مناسب ترین مسیر برای انجام این انتقال تبادل بازیکن است. مدیران بارسا و یووه رابطه خوبی دارند و در گذشته نیز اتفاقات مشابهی رخ داده است. در تابستان گذشته آرتور ملو از بارسلونا و میرالیم پیانیچ از یوونتوس معاوضه شدند و ممکن است این تابستان نیز این اتفاق تکرار شود. اخیرا اخباری در مورد ابراز تمایل یوونتوس به خرید آنتوان گریزمان شنیده شده و شاید این بار شاهد معاوضه بین این ستاره فرانسوی و ماتیس دی لیخت در بازار تابستانی باشیم.

دیدگاه‌ها