کد خبر : 1757787 | 04 خرداد 1400 ساعت 21:40 | 45.8K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ سرمربی تیم قهرمان لیگ فرانسه استعفا داد

کریستوف گالتیه، سرمربی لیل، در مصاحبه ای با اکیپ از هدایت این باشگاه استعفا داد.

رسمی؛ سرمربی تیم قهرمان لیگ فرانسه استعفا داد

به گزارش "ورزش سه"، شاید پیش از آغاز رقابت‌های فصل 21-2020 کمتر کسی تصور می‌کرد که پاری‌سن‌ژرمن رقیبی برای قهرمانی در لیگ یک فرانسه داشته باشد و به نظر می رسید که این تیم مانند فصول گذشته به راحتی فاتح لوشامپیونه شود.

 

اما از همان هفته های آغازین فصل این تیم شگفتی‌ساز لیل بود که توانست در مسابقات خود یکی پس از دیگری به پیروزی برسد و در قامت یک مدعی قهرمانی ظاهر شود؛ عملکرد فوق العاده ای که تا هفته پایانی مسابقات لیگ یک فرانسه ادامه داشت و این تیم نهایتاً موفق شد در کمال ناباوری با 83 امتیاز بالاتر از پاری سن ژرمن 82 امتیازی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

 

1605354

 

 

از طرفی می توان گفت که لیل این قهرمانی را تا حدود زیادی به تاکتیک های سرمربی کاربلد خود یعنی کریستوف  گالتیه فرانسوی مدیون بود. با این حال اکنون و تنها دو روز بعد از قهرمانی لیل در رقابت‌های لیگ یک فرانسه گالتیه به شکل رسمی و طی مصاحبه ای با نشریه اکیپ اعلام کرد که از هدایت این تیم استعفا داده و فصل آینده روی نیمکت لیل نخواهد نشست.

 

گالتیه در این باره گفت: "من تصمیم خودم را گرفته‌ام و امروز به اطلاع رئیس باشگاه رساندم که می خواهم جدا شوم. من نمی‌دانم در این باره باید از چه اصطلاحی استفاده کنم. من به شدت احساس می کنم که دورانم در اینجا تمام شده و بازه زمانی چهار ساله برای یک مربی طولانی است.

 

با گذراندن چهار سال در این جا احساس می کنم که وقت ترک این باشگاه زیبا و باشکوه فرا رسیده است. تصمیم من به رتبه جدول هیچ ارتباطی ندارد و اگر چهارم یا هفتم می شدیم نیز همین تصمیم را می گرفتم. من می روم چرا که بعد از چهار سال تصمیم گرفته ام که اینجا را ترک کنم. من لیل را با یک نتیجه باورنکردنی ترک می کنم و به یک چالش جدید احتیاج دارم.

 

 

1605383

 

 

در میان باشگاه‌هایی که خواهان من هستند، امروز سه تیم وجود دارند که من به آنها علاقه‌مند هستم. لیون، نیس و ناپولی؟ بله. من در مورد پیشنهاد این باشگاه ها فکر خواهم کرد. آیا من با آنها قرارداد امضا می کنم؟ نمی دانم فوتبال خیلی خاص است. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها