کد خبر : 1757790 | 04 خرداد 1400 ساعت 22:02 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: امیدوارم فرگوسن از بازی فرداشب لذت ببرد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که بازی فردا مقابل ویارئال می‌تواند یک سکوی پرتاب برای این تیم باشد.

سولسشر: امیدوارم فرگوسن از بازی فرداشب لذت ببرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد فرداشب در فینال رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف ویارئال خواهد رفت و شاگردان اوله گنار سولسشر امیدوار هستند که با پیروزی در این مسابقه فصل را با کسب یک جام مهم به پایان برسانند.

 

اوله گنار سولسشر پیش از بازی فردای تیمش مقابل ویارئال گفت: "ما پنج قهرمانی اروپایی داریم و دو بار نیز مقابل بارسلونا شکست خورده ایم. اینها شب های بزرگی برای ما هستند اما ممکن است سنگ بنای اتفاقات بهتر باشد. ما یک تیم جوان در اختیار داریم که طی سالهای گذشته دوباره آن را ساخته ایم. ما باید حضور در فینال را تجربه کنیم و از آن لذت ببریم.

 

 

1605359

 

 

از طرفی بازیکنان نیز برای کسب جام به منچستریونایتد می‌آیند و به دنبال چالش های منحصر به فرد هستند. این چیزی است که آنها به خاطر آن در اینجا حضور دارند چرا که در غیر این صورت به منچستریونایتد نمی آمدند."

 

سولسشر در ادامه پیرامون مسابقه فردا شب برابر ویارئال گفت: "در یک مسابقه فینال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد بنابراین ما باید برای بازی فردا آماده باشیم. این بازی می‌تواند یک گام مهم برای آینده ما باشد."

 

سولسشر درباره سرالکس فرگوسن: "از نظر من او یک مرد خاص و دایره المعارف فوتبال است. او همواره برای حرف زدن با بازیکنان و سایر موارد آماده است چرا که این باشگاه در قلب او است و امیدوارم فردا شب از بازی ما لذت ببرد. من می‌توانم بگویم که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را مدیون او و این باشگاه هستم."

 

 

1605361

دیدگاه‌ها