کد خبر : 1757796 | 04 خرداد 1400 ساعت 22:38 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

امری: به فکر برد هستیم، باید از فینال لذت ببریم

اونای امری، سرمربی ویارئال، می‌گوید با وجود اینکه روی کاغذ منچستریونایتد شانس بیشتری برای پیروزی دارد اما آنها تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

امری: به فکر برد هستیم، باید از فینال لذت ببریم

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری در این فصل از رقابت های لیگ اروپا دست به کار بزرگی با ویارئال زد و موفق شد بعد از شکست تیم های قدرتمند به همراه این تیم در فینال مسابقات حاضر شود و حالا آنها در برابر رقیب آماده ای مانند منچستریونایتد قرار می گیرند.

 

اونای امری، سرمربی ویارئال، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر تیم منچستریونایتد گفت: " ما در مورد یک اعتبار و به رسمیت شناختن پروژه ای به نام ویارئال صحبت می کنیم. این تیم طی این سال‌ها در چهار نیمه نهایی حضور داشته و حالا ما سد آن را شکسته و به فینال رسیده ایم. ما به این مسئله افتخار می کنیم اما این مسئولیت را داریم که یک گام دیگر جلوتر برویم. می خواهیم موانع را بشکنیم. از فینال لذت ببریم و نهایتاً به فکر پیروزی هستیم."

 

 

1605371

 

 

اونای امری درباره اینکه بسیاری شانس منچستریونایتد را برای پیروزی در مسابقه فینال بیشتر می دانند نیز گفت: "ما نمی توانیم از واقعیت فرار کنیم و ماه ها چنین مسئله ای وجود داشته است. اکنون هم ما در همان وضعیت هستیم. با این حال ما هم کاندیدای قهرمانی هستیم و می‌خواهیم تمام تلاش خود را انجام دهیم."

 

تردید در رابطه با حضور هری مگوایر در بازی فردا: "یونایتد تیمی متشکل از بازیکنان بسیار خوب است و اعتبار بالایی دارد. ما برای این باشگاه و بازیکنانش و رقابت احترام زیادی قائلیم. ما باید در زمین احترام و ایده خود را نشان دهیم."

 

 

1605370

دیدگاه‌ها