کد خبر : 1757801 | 04 خرداد 1400 ساعت 23:19 | 40.4K بازدید | 5 دیدگاه

دوناروما راهی بارسلونا خواهد شد؟

جیجی دوناروما، دروازه بان جوان میلان در مسیر انتقال به بارسلونا قرار گرفته است.

دوناروما راهی بارسلونا خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تردیدی وجود ندارد که جیجی دوناروما، دروازه بان 22 ساله و ایتالیایی میلان در پایان این فصل و با اتمام قراردادش از جمع بازیکنان روسونری جداخواهد شد. منابع ایتالیایی امروز گزارش دادند او حتی با دیگر بازیکنان میلان بعد از دیدار آخر فصل برابر آتالانتا خداحافظی هم کرده و جیجی دوناروما دیگر فصل بعد برای این تیم بازی نخواهد کرد. اما دو منبع ایتالیایی توتو مرکاتووب و توتواسپورت مدعی شدند بارسلونا عصر امروز مذاکرات خود با جیجی دوناروما، دروازه بان میلان را آغاز کرده و فاصله زیادی تا جذب این سنگربان جوان ندارد. توافقات اولیه به سرعت حاصل شده و بارسلونا می خواهد به روند مذاکرات سرعت ببخشد.

 

1603946

 

مارک آندره تراشتگن، گلر آلمانی بارسلونا در فصلی که گذشت دچار افت محسوسی شده و بارها گل های بدی دریافت کرده بود. همچنین تراشتگن اخیرا مصدوم شده و احتمالا سه الی چهار ماه از میادین دور خواهد بود. دورتموند خواهان جذب تراشتگن شده و بارسلونا نیز قصد دارد جیجی دوناروما را به عنوان جانشین او جذب بکند.

 

مینو رایولا، مدیر برنامه جیجی دوناروما رقم 10 میلیون دستمزد سالانه برای موکل خود و البته 20 میلیون کمیسیون برای خودش درخواست کرده است. البته یوونتوس نیز مشتری جدی جیجی دوناروما محسوب می شود و مذاکرات پیشرفته ای با این دروازه بان 22 ساله داشته است. به هر حال جدایی دوناروما از میلان قطعی شده و احتمالا یکی از بین بارسلونا یا یوونتوس مقصد بعدی او خواهد بود.

دیدگاه‌ها