کد خبر : 1757863 | 05 خرداد 1400 ساعت 10:27 | 36K بازدید | 14 دیدگاه

آیا اخباری اردوی تیم ملی را ترک می‌کند؟

احتمالا در روزهای آینده یکی از بازیکنان از اردوی تیم ملی خارج خواهد شد.

آیا اخباری اردوی تیم ملی را ترک می‌کند؟ 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اردوی تیم ملی از روز گذشته در کمپ تیم های ملی آغاز شده است شنبه آینده شاهد برگزاری دو دیدار معوقه در چارچوب لیگ برتر خواهیم بود. از هفته ی بیست و یکم بازی ها تراکتور میزبان ماشین سازی خواهد بود و سایپا هم با فولاد مسابقه خواهد داد. در این خصوص رسول خطیبی و فیروز کریمی سرمربی و مدیر فنی تیم تراکتور در تماس با اسکوچیچ خواهان حضور محمد رضا اخباری در بازی با ماشین سازی شدند به این خاطر که تراکتور بعد از چند هفته امتیازدهی در بازی های لیگ برتر امیدوار است این بازی را به سود خود به پایان ببرد و به دروازه بان اصلی خود نیازمند است. 

 

تیم ملی هم اکنون چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی دارد. علاوه بر محمد رضا اخباری – علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و سید پیام نیازمند دروازه بانان حاضر در اردوی تیم ملی هستند. به نظر می رسد در صورتی که اسکوچیچ به محمد رضا اخباری اجازه دهد اردوی تیم ملی را ترک کند این دروازه بان شانس همراهی تیم ملی در بازی های بحرین را از دست خواهد داد. 

 

تیم ملی هم اکنون 26 بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. در نهایت 23 بازیکن باید برای بازی های منامه لیست شوند. هر چند تیم ملی این اجازه را دارد یکی دو بازیکن بیشتر با خود به منامه ببرد و در بازی های بحرین بازیکنان اضافی از جایگاه ویژه بازی ها را دنبال خواهند کرد. 

 

تراکتور با صعود به مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در هفته های اخیر دست به کار بزرگی زد اما در بازی های لیگ برتر نتوانست پیروزی های خود را تکرار کند. این تیم با شکست در برابر آلومینیوم اراک شانس قهرمانی در جام حذفی را هم از دست داد.

دیدگاه‌ها