کد خبر : 1757895 | 05 خرداد 1400 ساعت 13:02 | 26.6K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت ببرهای جده به آسیا (عکس)

تیم پرطرفدار و پر افتخار الاتحاد موفق شد تا بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و این اتفاق به گرم‌تر شدن مسابقات می انجامد.

به گزارش ورزش سه، تیم الاتحاد عربستان شب گذشته موفق شد با تک گل احمد حجازی برابر العین به پیروزی برسد و مقام سوم خود را توجه به تساوی النصر و شکست التعاون قطعی کند.

 

با این احتساب تیم فوتبال الهلال قهرمان لیگ عربستان به همراه الشباب نایب قهرمان و الاتحاد تیم سوم لیگ، سه تیمی هستند که به لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد و چهره تیم دیگر در دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های الفیصلی و التعاون مشخص خواهد شد.

 

روزنامه‌های عربستانی از بازگشت ببرهای ریاض به لیگ قهرمانان آسیا به نیکی یاد کردند، تیمی پر قدرت و پرطرفدار در شهر جده که ۴۰ قهرمانی در لیگ‌های مختلف عربستان و ۸ قهرمانی در مسابقات مختلف دیگر دارد. الاتحاد در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رسیده و در سال ۲۰۰۹ نایب قهرمان شده است.

 

1605551

 

تیم الاتحاد در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا باید در دیدار پلی‌آف حاضر شود و در صورت برد به مرحله گروهی صعود می‌کند. تیم‌های بزرگی چون الاهلی، النصر، الاتفاق نتوانستند این سهمیه را مال خود کنند و امسال باید شاهد حضور سه تیم پر طرفدار الهلال، الشباب و الاتحاد در مسابقات آسیایی باشیم.

 

فابیو کاریلی سرمربی برزیلی الاتحاد در این مسیر ستاره‌هایی چون الکساندر پیرجوویچ، هارون کامارا، کریم الاحمدی، رومارینهو، گری رودریگز، برونو هنریکه، فهد المولد، عمر هوساوی، احمد حجازی و مارسلو گروهه را در ترکیب خود داشت.

دیدگاه‌ها