کد خبر : 1757897 | 05 خرداد 1400 ساعت 13:03 | 6.1K بازدید | 5 دیدگاه

واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم؛

محمودآبادی: نیمه دوم بازی با پرسپولیس خوب نبودیم

بازیکن جوان تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است سه شکستی که تیمش در چند بازی اخیر کسب کرده، حق تیمش نبوده است.

محمودآبادی: نیمه دوم بازی با پرسپولیس خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن موفق نشد در خانه سه  امتیاز را از تیم پرسپولیس بگیرد و در نهایت با شکست زمین را ترک کردند. رضا محمودآبادی وینگر سبزپوشان در خصوص این دیدار و نتیجه ای که در آن کسب شد، حرف های خود را اینطور با ما آغاز کرد:  نیمه اول خوب کار کردیم و جلو افتادیم و اگر بخواهم حقیقتش را بگویم، در نیمه دوم خوب نبودیم و متاسفانه گل خوردیم. خیلی انگیزه داشتیم که پرسپولیس را شکست دهیم ولی نشد از گل مان محافظت کنیم و واقعا حیف شد.
 او در مورد قضاوت داور ادامه داد: داور بازی بد نبود و  خسته‌نباشید می‌گویم و در چندین مورد به نظرم اشتباهاتی داشت و بیشتر از این نمی توانم توضیح بدهم.


این بازیکن در مورد بازی‌های سنگین پشت سر هم تیمش با استقلال، پرسپولیس و گل گهر نظرش را این گونه بیان کرد: همانطور که گفتیم  چندین بازی سنگین و پشت سر هم بیرون از خانه داشتیم و واقعاً روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. در این چند بازی متأسفانه با بدشانسی امتیازات را واگذار کردیم و اصلاً مستحق این امتیاز از دست دادن ها نبودیم.

 

ما همان تیمی هستیم که در آزادی استقلال را ۲ بر صفر شکست دادیم اما حق بدهید که بازی‌های ما واقعاً سخت بود. اصلا دوست نداشتیم جام حذفی را از دست بدهیم و در دیدار با گل‌گهر هم در حالی که موقعیت‌های زیادی داشتیم با یک گل بازی را واگذار کردیم و در دیدار با پرسپولیس هم نتوانستیم عملکرد خوبمان را در نیمه دوم هم ادامه دهیم.


محمود آبادی در پایان در مورد اینکه ذوب آهن در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر افزود: ذوب‌آهن تیم بزرگ و ریشه دار ایران است و با تلاش کل مجموعه باشگاه در لیگ می مانیم. هنوز بازی‌های زیادی مانده که باید از آنها امتیاز بگیریم و قول می دهم جایگاهمان را بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها