کد خبر : 1757914 | 05 خرداد 1400 ساعت 13:54 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه فینال لیگ اروپا؛

حسرت راشفورد درباره ناکامی در چمپیونزلیگ

منچستریونایتد در فینال لیگ اروپا در گدانسک به مصاف ویارئال خواهد رفت و شیاطین سرخ به دنبال کسب اولین جام با هدایت اوله گنار سولسشر هستند.

حسرت راشفورد درباره ناکامی در چمپیونزلیگ

به گزاش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، در آستانه حضور این تیم در دیدار فینال لیگ اروپا، درباره حسرت از ناکامی این تیم در چمپیونزلیگ صحبت کرده است.

یونایتد پس از غلبه بر پاری سن ژرمن و لایپزیش، موقعیت خوبی که در گروه خود در چمپیونزلیگ داشت از دست داد تا سوم شود و به مرحله حذفی لیگ اروپا سقوط کند.

با وجودی که شیاطین سرخ پس از آن موفق شدند که خود را به دیدار فینال لیگ اروپا برسانند، راشفورد همچنان متاسف است که یونایتد در چمپیونزلیگ نمایش ضعیفی داشت.

راشفورد در آستانه به میدان رفتن در دیدار فینال لیگ اروپا برابر ویارئال درباره اینکه چطور اوله گنار سولسشر شاگردانش را روی موفقیت در لیگ اروپا متمرکز کرد و چگونه بر حریفان‌شان غلبه کردند تا بتوانند به فینال این رقابت ها برسند، صحبت کرده است.

 

1605574

 

راشفورد گفت: "ما باید صدرنشین گروه می شدیم اما خودمان را ناامید کردیم. اما هر اتفاقی که در چمپیونزلیگ افتاده، دیگر گذشته است. بعد تو در لیگ اروپا هستی و فقط شاید چند روزی زمان ببرد تا بتوانی تمرکز خود را متوجه این رقابت ها کنی. ما چند جلسه تیمی داشتیم و به یکدیگر گفتیم که الان باید روی لیگ اروپا تمرکز کنیم."

راشفورد پیروزی 6-2 شیاطین سرخ برابر رم در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را بهترین نمایش یونایتد در این فصل از رقابت های اروپا می داند.

او افزود: "ما اول یک گل زدیم و بعد 2-1 عقب افتادیم و در این مواقع خیلی خیلی راحت است که دست و پایت را گم کنی، اما این اتفاق برای ما نیفتاد. ما در نیمه دوم به زمین آمدیم و خیلی آرام و خونسرد بودیم.

ما به زمین رفتیم که چهار پنج گل بزنیم و حتی ممکن بود گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم چرا که به شدت تمرکز داشتیم. این برای من یک نشانه بود زیرا در گذشته ممکن بود آن بازی را همان 2-1 ببازیم. شاید دو سال پیش در حالی برای بازی برگشت به رم می رفتیم که دیدار رفت را باخته بودیم."

 

1583651

 

راشفورد درباره کارهایی که به طور معمول پیش از هر بازی برای آماده شدن انجام می دهد و عاداتی که دارد و اینکه پیش از بازی فینال نیز این عادت ها را تغییر نخواهد داد، نیز صحبت کرد: "من برای هر بازی به یک شکل آماده می شوم. همیشه خیلی خونسرد و راحتم. ممکن است چیزی بخوانم یا چیزی تماشا کنم. همین کارهای معمولی که وقتی در خانه هستی انجام می دهی.

چون خیلی سفر می کنی، وقت چندانی را در خانه نیستی و باید راهی بیابی که هر جایی که هستی را تبدیل به خانه خودت کنی.

زمانی که من دریافتم برای داشتن یک فضای ذهنی در هر بازی، چه چیزی برای من مناسب است، دیگر هرگز تغییرش ندادم. فکر می کنم در بقیه دوران فوتبالم هم تغییرش بدهم."

دیدگاه‌ها