کد خبر : 1757922 | 05 خرداد 1400 ساعت 15:03 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شطرنجبازان به رده‌های بالا بعد از قطعی برق!

رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا که به صورت آنلاین در حال برگزاری است دور ششم را نیز سپری کرد.

بازگشت شطرنجبازان به رده‌های بالا بعد از قطعی برق!

به گزارش "ورزش سه "، بعد از اتفاقات غیر قابل باور قطعی برق  روی داده برای نمایندگان شرکت کننده کشورمان  در دور دوم رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا که به صورت آنلاین برگزار می شود ،آرامش به اردوی بازیکنان ایران بازگشته است و شطرنج بازان مطرح ایرانی آرام آرام به صدر جدول رقابت ها در حال نزدیک شدن هستند.


شکست پرهام مقصودلو بخت نخست قهرمانی رقابت ها به همراه باخت محمد امین طباطبایی بخت سوم تورنمنت در برابر رقبای نه چندان مطرح  در دور دوم رقابت ها موجب شد تا شرایط بازیکنان ایرانی در جدول رقابت ها با مشکل روبرو شود.


این رقابت ها که به جهت انتخابی رقابت ها جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل شرایط کرونایی این روزها به صورت آنلاین و با حضور داوران و دوربین های تعبیه شده برگزار می شود امروز  دور ششم خود را نیز سپری کرد.

 

رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا امروز شاهد پیروزی قائم مقامی برابر طاهر  نماینده اندونزیایی ،تساوی محمد امین طباطبایی برابر نودیربک نماینده ازبکستان ،پیروزی سید خلیل موسوی برابر عرفان از اندونزی و تساوی پرهام مقصودلو برابر ینگلون از چین بود تا چهار نماینده مطرح کشورمان در بین 10شطرنج باز برتر رقابت ها تا پایان دور ششم قرار گیرند.


دور هفتم تا نهم رقابت ها روزهای پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10:30 آغاز  خواهد شد تا قهرمان آسیا و نفرات معرفی شده به رقابت های جهانی معرفی شوند

دیدگاه‌ها