کد خبر : 1757924 | 05 خرداد 1400 ساعت 15:10 | 43.9K بازدید | 3 دیدگاه

آغاز بازسازی

آاس: سه بازیکن در آستانه جدایی از رئال مادرید

نشریه معتبر مادریدی ادعا کرده است که جدایی سه بازیکن قدیمی رئال در همین تابستان تقریبا قطعی است.

آاس: سه بازیکن در آستانه جدایی از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، فصل 21-2020 برای رئال مادرید بدون کسب هیچ جامی به پایان رسید. رئال تلاش بسیار غرورآمیزی تا ثانیه های پایانی لالیگا داشت ولی در نهایت قهرمانی به اتلتیکو رسید. عملکرد رئال در کوپا دل ری اسفناک بود و برابر آلکویانوی دسته سومی شکست خورد و حذف شد. در لیگ قهرمانان رئال به نیمه نهایی رسید ولی برابر چلسی از دور رقابت ها کنار رفت. در سوپرکاپ نیز رئال مغلوب بیلبائو شد و به فینال نرسید.

 

 

1605599

 

 

با پایان فصل، لزوم یک بازسازی اساسی در رئال حس می شود و چندین بازیکن در فهرست فروش قرار دارند. در این بین جدایی سه بازیکن قدیمی رئال قطعی به نظر می رسد. طبق ادعای آاس، مارسلو، ایسکو و رافائل واران نخستین جدا شده های رئال در تابستان هستند.

 

 

1597635

 

 

از قرارداد هر سه بازیکن تنها یک سال باقیمانده و سران باشگاه معتقدند از فروش آنها و نیز خلاصی از پرداخت دستمزد بالای شان، تا 100 میلیون یورو سود خواهند کرد. رقمی مناسب برای بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه مادریدی که قصد جذب کیلیان امباپه گران قیمت را دارد.

 

مارسلو از سال 2007، واران از سال 2011 و ایسکو نیز از سال 2013 در عضویت رئال قرار دارند و به همه افتخارات ممکن در این باشگاه دست یافته اند. ایسکو و مارسلو در دو فصل گذشته نیمکت نشین محض بوده اند ولی واران مهره اصلی خط دفاعی رئال است که جای او را دیوید آلابا پر خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها