کد خبر : 1757960 | 05 خرداد 1400 ساعت 17:46 | 48.3K بازدید | 11 دیدگاه

فصل نهم فوتبال 120 در نقطه پایانی؛

فرداشب، آخرین برنامه عادل فردوسی‌پور روی آنتن

قسمت پایانی فصل نهم برنامه فوتبال 120 با محوریت بررسی رقابت‌های فوتبال در پنج لیگ معتبر دنیا و هم‌چنین تورنمنت‌های مهم باشگاهی و ملی، فرداشب روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت.

فرداشب، آخرین برنامه عادل فردوسی‌پور روی آنتن

به گزارش "ورزش سه" با توجه به اتمام رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی از جمله لیگ انگلستان، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه و مشخص شدن وضعیت قهرمان، تیم‌های صعود کننده به رقابت‌های فصل آینده قاره سبز و هم‌چنین تیم‌های سقوط کننده، فصل نهم برنامه فوتبال 120 هم فرداشب (پنجشنبه) به پایان خواهد رسید؛ این فصل از برنامه با اجرای حمید محمدی و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور از 30 مردادماه 1399 آغاز شده بود.

 

در آخرین قسمت از برنامه فوتبال 120، به صورت ویژه تیم‌های قهرمان در پنج لیگ معتبر قاره اروپا مورد بررسی قرار خواهند گرفت و هم‌چنین مسابقه امشب منچستریونایتد و ویارئال که از قهرمان لیگ اروپا رونمایی خواهد کرد، بخش مهمی از برنامه فرداشب فوتبال 120 را به خود اختصاص خواهد داد.

 

پیش‌درآمدی از فینال لیگ قهرمانان اروپا میان چلسی و منچسترسیتی و هم‌چنین بررسی لیست تیم‌های ملی برای یورو 2020 از دیگر عناوین آخرین برنامه فوتبال 120 در فصل نهم خواهد بود؛ این برنامه مطابق روال هفته‌های گذشته فرداشب (پنجشنبه) از ساعت 23 از طریق شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها