کد خبر : 1757981 | 05 خرداد 1400 ساعت 19:19 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ اولیور گلاسنر سرمربی فرانکفورت شد

اولیور گلاسنر، سرمربی اتریشی با قراردادی سه ساله هدایت فرانکفورت را به عهده گرفت.

رسمی؛ اولیور گلاسنر سرمربی فرانکفورت شد

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از دو هفته پیش بود که صعود تیم ولفسبورگ به لیگ قهرمانان اروپا با هدایت اولیور گلاسنر قطعی شده و این تیم به موفقیتی بزرگ دست یافت. ولفسبورگ در جایگاه چهارم بوندسلیگا و یک پله بالاتر از فرانکفورت قرار گرفت تا برای اولین بار از فصل 16-2015 در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.

 

1605694

 

اما اولیور گلاسنر شانس هدایت ولسفبورگ در لیگ قهرمانان را از دست داد تا هدایت فرانکفورت را به عهده بگیرد. این سرمربی اتریشی تا ژوئن 2024 با فرانکفورت قرارداد امضا کرد، اما رقم فسخ قرارداد او با ولفسبورگ ذکر نشده است. جالب اینجاست مارکو روزه، سرمربی فصل گذشته فرانکفورت نیز بعد از جدایی از این تیم به پیشنهاد دورتموند پاسخ مثبت داده بود. یولیان ناگلسمان نیز از لایپزیش جدا شد و هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفت تا نقل و انتقالاتی عجیب روی نیمکت مربیان تیم های بالای جدول بوندسلیگا صورت پذیرد.

 

در نهایت در راس این هرم هانسی فلیک قرار داشت که بعد از کسب عنوان قهرمان با بایرن مونیخ، راهی تیم ملی آلمان شد. مهم ترین هدف فرانکفورت در فصل تابستان حفظ آندره سیلوا، ستاره پرتغالی خود است. او موفق به زدن 28 گل در 32 بازی بوندس لیگا شده و توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ در سراسر اروپا را به خود جلب کرده است.

دیدگاه‌ها