کد خبر : 1758008 | 05 خرداد 1400 ساعت 20:56 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

از نمایش تیم ملی جوانان سوپرایز شدم؛

ایراندوست: به لحاظ فردی، تیم ملی فوق‌العاده‌ای داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در دیدار تیمش برابر تیم ملی زیر 20 سال اعلام کرد که از بازی تیم مقابل سوپرایز شده است.

ایراندوست: به لحاظ فردی، تیم ملی فوق‌العاده‌ای داریم

به گزارش "ورزش سه" دیدار دوستانه دو تیم ملی فوتبال بزرگسالان و جوانان زنان ایران در مرکز ملی فوتبال با برتری شاگردان مریم ایراندوست همراه بود؛ ایراندوست پس از پایان مسابقه دوستانه که با پیروزی دو گله شاگردان وی همراه بود، در خصوص این مسابقه گفت: از بازی تیم زیر 20 سال سوپرایز شدم؛ ملی پوشان فوق العاده بودند و حس امید به آینده در ما به وجود آمد.

 

مریم ایراندوست درباره برگزاری دیدار تدارکاتی گفت: حس غرور داشتیم که بعد از دو سال دو تیم ملی را کنار هم دیدیم  و شاهد برگزار مسابقه‌ای مطلوب از هر دو تیم بودیم؛ به لحظ فنی بازیکنان تیم بزرگسال تا حدودی هماهنگ بوده و نیاز به زمان بیشتری دارم تا به تیم ایده‌آل برسیم. از لحاظ جسمانی باید بیشتر کار کنیم، اکنون این تیم پس از برگزاری دو مرحله اردوی تدارکاتی، توانایی 40 دقیقه بازی مقابل تیمهای قوی را دارد. اگر بخواهیم برابر تیم های قدرتمند مانند بلاروس و ازبکستان پایاپای بازی کنیم، نیاز به هماهنگی بیشتری داریم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در پایان گفت: بچه های تیم‌ملی به لحاظ مهارت های فردی فوق‌العاده هستند؛ ضعف ما بدنی و هماهنگی است که نیاز به هماهنگی و زمان داریم تا این مشکل را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها