کد خبر : 1758011 | 05 خرداد 1400 ساعت 21:22 | 53.4K بازدید | 4 دیدگاه

با اعلام پائولو مالدینی؛

رسمی؛ پایان کار جان‌لوئیجی دوناروما در میلان

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان، تایید کرد که جان لوئیجی دوناروما به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد.

رسمی؛ پایان کار جان‌لوئیجی دوناروما در میلان

به گزارش "ورزش سه"، از ماه‌ها قبل شایعات زیادی در رابطه با آینده جان لوئیجی دوناروما مطرح شده بود. ابتدا رسانه های ایتالیایی از تمایل این دروازه بان ملی پوش به ادامه دادن با روسونری خبر می دادند اما در ادامه مشخص شد که دو طرف بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف دارند.

 

 

1597351

 

 

در واقع گزارش ها حاکی از آن بود که مینو رایولا، مدیر برنامه دوناروما خواستار حقوق 10 میلیون یورویی برای این دروازه بان شده است اما در سمت مقابل میلان حاضر نیست بیش از 8 میلیون یورو در سال به او بپردازد؛ موضوعی که باعث شد اختلافات بین دو طرف به اوج خود برسد و نهایتاً پائولو مالدینی لحظاتی پیش اعلام کند که دوناروما می تواند به شکل آزاد از میلان جدا شود.

 

پائولو مالدینی در این باره گفت: " فکر می کنم باید از همه بازیکنانی که این فصل باورنکردنی را ساخته اند تشکر کنیم. دوناروما یک رهبر و اغلب یک کاپیتان بود.  مردم برای درک معنای حرفه ای بودن و این که باید آماده جابجایی بازیکنان باشند مشکل دارند و پذیرش این برای آنها دشوار است.

 

ما باید نسبت به کسانی که چیزهای زیادی به میلان داده اند و هرگز به ما بی احترامی نکرده اند احترام بگذاریم.  مسیرها متفاوت است. من فقط می توانم بهترین ها را برای او آرزو کنم ."

 

 

1605368

 

 

گفتنی است بر اساس شایعاتی که در رسانه‌های ایتالیایی مطرح شده باشگاه یوونتوس از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن جان لوئیجی دوناروما برخوردار است و احتمالاً بیانکونری مقصد بعدی این گلر ملی‌پوش خواهد بود؛ هر چند که شایعاتی پیرامون علاقه بارسلونا به این بازیکن نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها