کد خبر : 1758033 | 05 خرداد 1400 ساعت 23:31 | 183.3K بازدید | 7 دیدگاه

با 71 امتیاز از چرچسف،مربیان و کاپیتان‌ها

مرد سال روسیه ؛ انتقام تمیز سردار از زیوبا

ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ به‌عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر روسیه انتخاب شد.

مرد سال روسیه ؛ انتقام تمیز سردار از زیوبا

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از فصل فوق‌العاده‌ای که همراه با زنیت سنت‌پترزبورگ تجربه کرد و سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه را به دست آورد، با غیبت عجیب در آخرین مسابقه فصل از رقابت با آرتم زیوبا عقب ماند و نتوانست برای دومین سال پیاپی جایزه بهترین گلزن را دریافت کند.

 

با وجود اینکه سردار آزمون تا قبل از رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر روسیه با اختلاف سه گل بیشتر نسبت به آرتم زیوبا در صدر جدول گلزنان بود، اما قرار ندادن غیر منتظره او در لیست هفته سی‌اُم موجب شد تا هم‌تیمی‌اش در دیدار برابر تامبوف ۴ گل بزند و بالاتر از سردارِ ۱۹ گل، بهترین گلزن این رقابت‌ها لقب بگیرد.

 

در حالی که جایزه بهترین گلزن به آزمون نرسید، اما نظرسنجی از بین استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم ملی روسیه، سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتر روسیه، کاپیتان‌های تیم‌های لیگ برتر روسیه و مفسران ورزشی این رقابت‌ها نشان داد که بیشتر این مربیان، کاپیتان‌ها و کارشناسان، ستاره ایرانی زنیت را بهترین بازیکن فصل می‌دانند.

 

1605773

 

اینستاگرام رسمی لیگ برتر روسیه نیز با انتشار این تصویر، خبر از انتخاب سردار آزمون به‌عنوان بهترین بازیکن فصل داد

 

در نظرسنجی صورت گرفته از بین افرادی که ذکر شد، سردار آزمون به‌عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر روسیه انتخاب شد و به افتخار جدیدی در فوتبال این کشور دست یافت.

 

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در فصل اخیر لیگ برتر روسیه ۲۴ بازی انجام داد که طی این مدت موفق شد ۱۹ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل بدهد تا نقش عمده‌ای در قهرمانی تیمش داشته باشد.

 

آزمون با این شرایط عالی و روحیه خوبی که پس از نظرسنجی و انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر روسیه به دست آورد، حالا در بهترین وضعیت در اردوی تیم ملی حاضر خواهد بود و یکی از امیدهای اصلی گلزنی هواداران فوتبال ایران در راه رسیدن به جام جهانی قطر است.

 

1605775

 

ستاره ایرانی زنیت نیز با انتشار این تصویر و متن به انتخابش به‌عنوان بهترین بازیکن فصل واکنش نشان داد

 

1605798

 

سردار آزمون با کسب ۷۶ امتیاز در نظرسنجی بین سرمربیان لیگ برتری روسیه، سرمربی تیم ملی، کاپیتان تیم‌ها و کارشناسان تلویزیونی Match Premier در صدر جدول قرار گرفت؛ آرتم زیوبا، هم‌تیمی او و بهترین بازیکن فصل ۲۰-۲۰۱۹ با کسب ۶۱ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و کریستین نوبوآ اکوادوری که در سوچی عضویت دارد، با ۵۱ امتیاز در رتبه سوم این نظرسنجی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها