کد خبر : 1758053 | 06 خرداد 1400 ساعت 02:27 | 29.6K بازدید | 10 دیدگاه

پایان ماراتن؛ ویارئال قهرمان لیگ اروپا شد

ویارئال در مسابقه ای که بسیار نفس‌گیر و طولانی شد ضربات پنالتی منچستریونایتد را شکست داد و قهرمان اروپا شد.

پایان ماراتن؛ ویارئال قهرمان لیگ اروپا شد

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارها پایان یافت و دو تیم منچستریونایتد و ویارئال در گدانسک فینال لیگ اروپا را برگزار کردند که نهایتاً دیدار دو تیم قانونی و اضافه با تساوی 1-1 تمام شد اما ویارئال در ضربات پنالتی با نتیجه 11-10 پیروز و قهرمان لیگ اروپا شد.

 

منچستریونایتد کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7 اولین موقعیت نسبتا خوب خود دست یافت اما ضربه اسکات مک تومینای با اختلاف از کنار دروازه ویارئال عبور کرد.

 

 

1605813

 

 

در دقیقه 20 این لوک شاو بود که می توانست روی یک توپ برگشتی دروازه ویارئال را باز کند اما ضربه این بازیکن نیز با اختلاف از کنار دروازه تیم اسپانیایی عبور کرد.

 

در دقیقه 29 اولین موقعیت جدی ویارئال به گلزنی این تیم منجر شد. ارسال دنیل پارخو در دهانه دروازه با ضربه تمام کننده ستاره گلزن ویارئال یعنی جرارد موره‌نو همراه شد تا برخلاف جریان بازی تیم اونای امری با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1605819

 

 

در ادامه نیمه اول نیز منچستر یونایتد توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت صد در صدی روی دروازه ویارئال ایجاد کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل جرارد موره‌نو به سود زیردریایی های زرد خاتمه پیدا کند.

 

در همان لحظات در ابتدای نیمه دوم ویارئال می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند و به نوعی خیال خود را راحت کند اما کارلوس باکا نتوانست در دهانه دروازه ضربه تمام کننده را به توپ بزند.

 

در دقیقه 54 منچستر یونایتد می‌توانست توسط اسکات مک تومینای به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

 

چند ثانیه بعد بود که پس از یک کش و قوس در دهانه دروازه توپ به ادینسون کاوانی رسید و این بازیکن دروازه تقریباً خالی ویارئال را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1605821

 

 

در دقیقه 70 مارکوس راشفورد یک موقعیت عجیب را از دست داد. ستاره انگلیسی توپ ارسالی برونو‌فرناندز را به شکلی عجیب به بیرون زد. البته این صحنه تا حدود زیادی مشکوک به آفساید بود.

 

در ادامه بازی نیز با وجود تسلط نسبی منچستریونایتد این تیم نتوانست دروازه ویارئال را باز کند تا مسابقه در پایان وقت های قانونی با تساوی 1-1 تمام شود و کار به وقت اضافه بکشد.

 

 

1605814

 

 

در نیمه نخست وقت‌های اضافه کار متعادل آغاز شد و هر یک از دو تیم موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ کدام از آنها به سرانجام نرسید تا بازی بدون تغییر نتیجه به نیمه دوم وقت‌های اضافه برسد.

 

در نیمه دوم وقت‌های اضافه نیز شرایط مانند نیمه اول پیش رفت و دو تیم نتوانستند خطر مهمی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند تا بازی با تساوی 1-1 تمام شود و دو تیم برای ضربات پنالتی آماده شود.

 

پنالتی اول ویارئال توسط جرارد موره‌نو تبدیل به گل شد
پنالتی اول یونایتد توسط خوان ماتا تبدیل به گل شد
پنالتی دوم ویارئال توسط دنیل رابا تبدیل به گل شد
پنالتی دوم یونایتد توسط تبدیل الکس ترس تبدیل به گل شد
پنالتی سوم ویارئال توسط پاکو آلکاسر تبدیل به گل شد
پنالتی سوم یونایتد توسط برونو فرناندز تبدیل به گل شد
پنالتی چهارم ویارئال توسط آلبرتو موره‌نو تبدیل به گل شد
پنالتی چهارم یونایتد توسط مارکوس راشفورد تبدیل به گل شد
پنالتی پنجم ویارئال توسط دنی پارخو تبدیل به گل شد
پنالتی پنجم یونایتد توسط ادینسون تبدیل به گل شد
پنالتی ششم ویارئال توسط موی گومز  تبدیل به گل شد
پنالتی ششم یونایتد توسط فرد تبدیل به گل شد
پنالتی هفتم ویارئال توسط رائول آلبیول  تبدیل به گل شد
پنالتی هفتم یونایتد توسط تبدیل دنیا جیمز به گل شد
پنالتی هشتم ویارئال توسط فرانسیس کوکلند تبدیل به گل شد
پنالتی هشتم یونایتد توسط لوک شاو تبدیل به گل شد
پنالتی نهم ویارئال توسط گاسپار تبدیل به گل شد
پنالتی نهم یونایتد توسط اکسل توانزبه تبدیل به گل شد
پنالتی دهم ویارئال توسط پائو تورس تبدیل به گل شد
پنالتی دهم یونایتد توسط ویکتور لیندلوف تبدیل به گل شد
پنالتی یازدهم ویارئال توسط رولی تبدیل به گل شد
پنالتی یازدهم یونایتد  توسط داوید دخیا از دست رفت تا ویارئال بعد از یک ماراتن طولانی به پیروزی برسد و قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها