کد خبر : 1758084 | 06 خرداد 1400 ساعت 11:36 | 44.7K بازدید | 1 دیدگاه

مهم ترین گزینه هدایت اینتر پرید!

به نظر می رسد سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو قصد ادامه همکاری با این باشگاه را در سر دارد.

مهم ترین گزینه هدایت اینتر پرید!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب شایعات در مورد آنتونیو کونته رنگ حقیقت به خود گرفت و این سرمربی موفق تنها چند روز بعد از فتح اسکودتو از اینتر جدا شد. در 24 ساعت اخیر از سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی لاتزیو به عنوان جدی ترین گزینه اینتر برای جانشینی کونته نام برده شده، اما به نظر می رسد این گزینه منتفی شده و بیانکوچلستی قصد قطع همکاری با سرمربی موفق خود را ندارد.

 

1605881

 

شبکه اسکای اسپورتس مدعی شد سیمونه اینزاگی از جلسه شام طولانی خود با کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو رضایت داشته و به نظر می رسد با وجود ابراز تمایل اینتر به همکاری با این سرمربی، اینزاگی قصد دارد قرارداد خود را با لاتزیو تمدید کند.

 

قرارداد فعلی اینزاگی در تاریخ 30 ژوئن به پایان خواهد رسید و او اخیرا مدعی شد به علت علاقه اش به لاتزیو، در انتظار مذاکره با این تیم خواهد ماند. حالا به نظر می رسد سیمونه اینزاگی تصمیم گرفته است قرارداد خود را با لاتزیو تا ژوئن 2024 تمدید کند. او هر فصل 2.2 میلیون یورو خواهد گرفت و حقوق فعلی او مقدار کمی افزایش یافته است. بدین ترتیب و با منتفی شدن احتمال توافق با سیمونه اینزاگی، اینتر باید به دنبال گزینه دیگری مانند مکس آلگری باشد.

دیدگاه‌ها