کد خبر : 1758091 | 06 خرداد 1400 ساعت 12:32 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

دایوت اوپامکانو:

توافق با بایرن مونیخ دشوار نبود

دایوت اوپامکانو، مدافع جدید بایرن مونیخ مدعی شد توافق با این باشگاه دشوار نبوده است.

توافق با بایرن مونیخ دشوار نبود

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم ابراز تمایل تیم هایی چون لیورپول و رئال مادرید، این بایرن مونیخ بود که پیش از اتمام فصل با لایپزیش برای انتقال دایوت اوپامکانو به توافق دست یافت. حالا این مدافع جوان و فرانسوی در مورد دلایل انتقال به بایرن مونیخ و البته کار کردن دوباره زیر نظر یولیان ناگلسمان صحبت کردند.

 

دایوت اوپامکانو گفت: "وقتی بایرن برای جذب من اقدام کرد، مذاکرات خوبی با مدیر برنامه و خانواده ام داشته و احساس کردم که تبدیل به بخش مهمی برای آینده بایرن خواهم شد. از نظر من بایرن مونیخ بهترین باشگاه جهان است و اگرچه باشگاه های دیگر نیز دنبال من بودند، اما توافق با این تیم کار سختی نبود. مدیران بایرن مونیخ 16 یا 17 سالگی بازی من را دنبال می کردند. آنها من را خیلی خوب شناخته و ساختاری کاملا واضح و روشن برای من ترسیم کردند. برای من انتقال به بایرن مونیخ بهترین تصمیم بود.

 

1543492

 

تعدد بازیکنان فرانسوی در بایرن؟ بله، این فاکتور نیز در تصمیم گیری من مهم بود. من با این بازیکنان در ترکیب فرانسه بازی کرده ام. اما فکر می کنم صحبت کردن به آلمانی برای برقراری ارتباط با همه بسیار مهم است. ما در فرانسه استعدادهای زیادی داریم و فکر می کنم به همین دلیل تیم های آلمان جذب بازیکنان فرانسوی می شوند.

 

کار کردن با یولیان ناگلسمان؟ او هم به شما کمک می کند و هم انتظارات زیادی دارد. من بسیار خوشحالم که ناگلسمان سرمربی بایرن شد و امیدوارم در کنار هم موفقیت زیادی را برای باشگاه رقم بزنیم.

 

لکنت زبان؟ وقتی جوان بودم، مردم من را مسخره می کردند. من هر از گاهی در کنار مادرم در بازار کار می کردم و اغلب مورد تمسخر قرار می گرفتم. اما حالا این ویژگی نقطه قوت من است، نه ضعف.

دیدگاه‌ها