کد خبر : 1758125 | 06 خرداد 1400 ساعت 15:25 | 134.5K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش‌های احساسی رئالی‌ها به جدایی زیدان (عکس)

استعفای زین الدین زیدان مطابق انتظار بازتاب گسترده ای در دنیا داشت و واکنش های احساسی بازیکنان رئال مادرید را نیز باعث شد.

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان برای دومین بار از سمت خود به عنوان سرمربی رئال استعفا کرد. زیزو بهار 2018 نیز از پست خود کناره گیری کرده بود ولی چند ماه بعد برگشت و رئال ویران شده به دست لوپتگی و سولاری را در دست گرفت.

او پس از دو سال و نیم و کسب 2 جام دیگر که در مجموع افتخاراتش را به 11 رساند، بار دیگر از رئال مادرید جدا شد و باید دید مقصد بعدی او چه تیمی خواهد بود.

 

استعفای زیدان واکنش بازیکنان رئال را به همراه داشت:

 

 

1605975

 

 

سرخیو راموس با انتشار متنی در اینستاگرامش نوشت:« زیدان بی همتا....برایت بهترین ها را می خواهم و شایسته اش هستی. از زندگی ات در کنار خانواده لذت ببر...مرسی زیدان.»

 

 

رافا واران واکنشی احساساتی تر از کاپیتان داشت. او در اینستاگرام خود نوشت:« 10 سال پیش و از زمانی که به رئال پیوستم، تو برایم فراتر از یک مربی بودی. یک الگو و کسی که کمک کرد هم به بازیکن و هم به انسانی بهتر بدل شوم. تو یک نسل را بارها و بارها به بالاترین سطح ارتقا دادی و برای تقدیر از تو زبانم قاصر است. بار دیگر ممنون رئیس و آرزوی موفقیت...به امید دیداری دوباره و هرچه زودتر.»

 

 

 

1605973

 

 

تیبو کورتوا هم نوشت:« برایم کار زیر نظر افسانه ای مثل زیدان افتخار بزرگی بود. برای همه چیزهایی که به من یاد دادی متشکرم. برای اعتمادی که همیشه به من داشتی و حمایت هایت. امیدوارم بار یگر یکدیگر را ببینیم. با آرزوی موفقیت.»

 

 

1605974

 

 

دنی کارواخال:« مربی، فقط می توانم از تو تشکر کنم برای این مدتی که افتخار این را داشتم تا شاگردت باشم. ممنون برای همه چیز. با تو تبدیل به بازیکن و انسانی بهتر شدم. برایت بهترین ها را می خواهم. مطمئنم که در آینده بار دیگر هم مسیر خواهیم شد.»

 

 

 

1605976

 

 

تونی کروس:« شاگردی تو افتخار بزرگی برایم بود...ممنون زیزو.»

 

کاسیمیرو: ممنون برای همه چیز مربی..... دین بزرگی به تو دارم و تحسین کننده همیشگی ات خواهم بود.

 

 

1605980

 

 

ایکر کاسیاس: برای بار دوم، بسیار ممنون زیزو برای همه چیز..... ما رئالی ها فقط می توانیم قدردانت باشیم برای تمام کارهای بزرگی که انجام دادی.... با آرزوی موفقیت.

 

 

1605990

 

 

کریم بنزما: ممنون برادر برای همه چیز و برای همه کمک هایی که به من در فوتبال و در زندگی کردی...افتخار می کنم زیر نظر تو رشد کردم....می بینمت.

 

 

1605991

 

 

لوکا مودریچ: مربی؛ بازی برای تو و پیروزی همراه تو برایم مایه افتخار بود...خیلی بزرگی و با آرزوی موفقیت.

 

دیدگاه‌ها