کد خبر : 1758126 | 06 خرداد 1400 ساعت 15:35 | 82.4K بازدید | 3 دیدگاه

درگیری لفظی سولسشر و کاوانی (عکس)

به نظر می رسد که سرمربی و مهاجم منچستری ها پس از دریافت گل از ویارئال، وارد یک مجادله لفظی شده اند.

درگیری لفظی سولسشر و کاوانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال رقابت های لیگ اروپا به کام منچستری ها نبود و آنها در ماراتن پنالتی ها که شاهد نواخته شدن 22 ضربه پنالتی بودیم، این بازی نفس گیر را به ویارئال واگذار کردند تا زیردریایی های زرد، نخستین جام اروپایی خود را بالای سر ببرند.

 

1605970


جاه طلبی های اوله گونار سولسشر سرمربی 48 ساله شیاطین سرخ در این فصل فوتبالی، به کسب 2 عنوان نائب قهرمانی در لیگ جزیره و لیگ اروپا ختم شد و دست منچستری ها از رسیدن به جام کوتاه ماند.


اما به نظر می رسد که در جریان دیدار شب گذشته دو تیم منچستر و ویارئال، سرمربی شیاطین سرخ با مهاجم تیمش وارد یک درگیری لفظی شده است که از چشم کاربران در فضای مجازی دور نماند و این کلیپ در حال وایرال شدن است.

 

1605972

 

1605971


در دقیقه 29 دیدار شب گذشته منچستر و ویارئال، لیندلوف مدافع یونایتد  نتوانست به خوبی جرارد مورنو را مهار کند و مهاجم اسپانیایی ویارئال، روی یک ضربه ایستگاهی که دنی پارخو به روی دروازه ارسال کرد، دروازه دخیا را باز کرد و این گل باعث عصبانیت شدید سولسشر شد.

 

1605968


یونایتد که پس از باز شدن دروازه اش به دنبال زدن گل تساوی بود، دقایقی پس از دریافت گل نخست بازی، صاحب یک موقعیت شد که بی دقتی بازیکنان منچستر باعث شد توپ از زمین بازی بیرون رفته و موجبات عصبانیت سولسشر را فراهم کند.


آنگونه که تصاویر تلویزیونی نشان می دادند، سولسشر در کنار زمین خشمگین و عصبانی در حال فریاد زدن بر سر شاگردانش است و پس از آن، کارگردان تلویزیونی ادینسون کاوانی را نشان داد که در حال واکنش نشان دادن به صحبت های سولسشر است.


تصاویر این حادثه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و برخی از هواداران ادعا می کنند که کاوانی در این لحظه به سولسشر گفته است "خفه شو". در همین رابطه، یکی از کاربران در توییتر نوشت: "سولسشر و کاوانی در حال خوردن همدیگر هستند!"

 

1605969


شخص دیگری نوشت: "کاوانی به اوله می گوید خفه شو." کاربر دیگری در توییت خود نوشت: "من قبلاً هرگز ندیده بود که این مرد (سولسشر) اینگونه فریاد بزند." و کاربر چهارمی افزود: "قبلاً هرگز سولسشر را اینقدر عصبانی ندیده ام."


سولسشر که تیمش را پس از رقیب همشهری اش یعنی سیتی به مقام دوم لیگ جزیره رساند، امیدوار بود تا فصل را با قهرمانی در اروپا به پایان برساند ولی آنها در گام آخر و پس از زدن ضربه پنالتی یازدهم توسط داوید دخیا، جام قهرمانی را از دست دادند.

دیدگاه‌ها