کد خبر : 1758130 | 06 خرداد 1400 ساعت 16:01 | 60.3K بازدید | 6 دیدگاه

گلر سابق میلان به بارسلونا نزدیک تر شد

جان لوئیجی دوناروما با جدایی قطعی از میلان این روزها به دنبال یک تیم مناسب برای خود است.

گلر سابق میلان به بارسلونا نزدیک تر شد

به گزارش "ورزش سه"، با پایان فصل و قطعی شدن سهمیه میلان در لیگ قهرمانان به نظر می رسید که جان لوئیجی دوناورما در این باشگاه ماندنی خواهد بود ولی یک روز پس از بازی میلان برابر آتالانتا و در حالی که جشن کسب سهمیه می گرفتند، پائولو مالدینی مدیر ورزشی میلان خبر از قطع همکاری با دوناروما داد. باشگاه پیشنهاد 5 ساله خود به این دروازه بان را پس گرفت و دیگر حاضر نشد با مینو رایولا مدیر برنامه های او مذاکره کند.

 

 

1605368

 

 

کمی بعد میلان خبر از توافق با مینیان گلر باشگاه لیل فرانسه داد و او فصل بعد دروازه بان اول روسونری خواهد بود.

 

طبق ادعای گاتزتا دلواسپورت، دوناروما از  طریق مدیر برنامه هایش به یوونتوس، پی اس جی و بارسلونا پیشنهاد شده است و با توجه به روابط خوب رایولا و خوان لاپورتا رئیس بارسلونا، به نظر می رسد گزینه باشگاه کاتالان جدی تر از دیگر گزینه ها باشد.

 

 

1602549

 

 

بارسا برای جذب دوناروما باید مارک آندره تراشتگن گلر موفق آلمانی خود را به فروش برساند. گلری که دستمزد بسیار بالایی دریافت می کند و در حال حاضر زانوی خود را نیز جراحی کرده است. فروش تراشتگن به سادگی میسر نخواهد بود ولی در اسپانیا نیز معتقدند لاپورتا برای کم کردن هزینه های باشگاه ممکن است حتی تراشتگن را در فهرست فروش بگذارد. اتفاقی که اگر رخ بدهد، دوناروما به بارسا نزدیک تر از همیشه خواهد شد.

دیدگاه‌ها