کد خبر : 1758165 | 06 خرداد 1400 ساعت 20:53 | 53.4K بازدید | 3 دیدگاه

"همیشه جشن قهرمانی را به خاطر خواهم داشت!"

پیام خداحافظی کونته؛ عجب سفری!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، پس از کناره گیری از سمت خود در نراتزوری، در شبکه های اجتماعی پیام خداحافظی خود را منتشر کرده است.

پیام خداحافظی کونته؛ عجب سفری!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته در سال 2019 جانشین لوچیانو اسپالتی در اینتر شد و در نخستین فصل خود روی نیمکت این تیم، نراتزوری را به فینال لیگ اروپا هدایت کرد. او در این فصل نیز پس از یازده سال اینتر را به قهرمانی در سری آ رساند.

سرمربی سابق یوونتوس و چلسی، توانست سری آ را زیر سلطه خود درآورد، اما باشگاه روز گذشته اعلام کرد که این سرمربی موفق، درست مثل لئوناردو، رافا بنیتس و ژوزه مورینیو، بلافاصله پس از قهرمانی از نراتزوری جدا خواهد شد.

کونته در اینستاگرام خود پیامی خطاب به هواداران نراتزوری منتشر کرده است و از آنها به دلیل کمک و حمایتی که در طول دو سال گذشته از او و تیمش داشته اند تشکر کرده است.

 

1606054

 

کونته نوشت: "در این دو سال عجب سفری داشتیم! هر روز ما قدرت و عزم و اراده و از خودگذشتگی خود را افزایش دادیم و توانستیم آن منطق میان‌مایگی که معمولا ما را احاطه کرده است را پس بزنیم.

نه توجیهی و نه بهانه ای، فقط کار و کار و کار به همراه احترام و آموزش. ما اسکودتو را پس از 11 سال به اینتر بازگرداندیم، اما مهمتر از همه اینکه اینتر را به جایگاهی که شایسته تاریخ و سنت آن است، برگرداندیم.

ممنون از کسانی که این امکان را فراهم کردند! بازیکنان، کارکنان، رییس باشگاه، مدیران و همه کسانی که در این دو سال به ما کمک کرده و از ما حمایت کرده اند.

می خواهم به هواداران اینتر بگویم که در دوره ای بسیار دشوار برای همگان به دلیل شیوع ویروس کرونا، ما همیشه حمایت و علاقه آنها را احساس کرده ایم.

من همیشه تصویر جشن قهرمانی با شما و اسکودتو را که از بالاترین حلقه سن سیرو برافراشته شد، با خود خواهم داشت. سپاسگذارم! با آرزوی موفقیت های بزرگ‌تر!!! آنتونیو."

 

 

دیدگاه‌ها